mamma`n te snuppa Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 I dag fikk jeg positiv graviditets test Yeahhh....
kei80 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 GRATULERER!! Glad på dine veiene! Masse lykke til vidrere!kose deg meg voksende mage!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ååååååååååå GRATULERER så masse:-) Det var kjekt!!!! Hvor mange pp har du hatt? KLem og lykke til videre!!!!!!!!!
KaWi Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Grattis!! =) Testet positivt selv i går og det er bare sååå spennende Lykke til og kos deg med magen
Dotten Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Så flott. Har du prøvd lenge? Gratulerer så masse og lykke til
Elin & Jess Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Hei, meg her Takk for det alle sammen. jeg har ei datter på 1 og ett halvt år fra før av, så jeg har ikke prøvd så veldig med å bli gravid igjen, jeg merket ingenting selv faktisk, det var det barnefaren som gjorde hehe.... (hormoner) Ønsker dere alle sammen lykke til videre, det blir deres tur en gang også :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå