AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei Er det noen tvilling mødre fra Stavanger-Sandnes-Bryne området her som er interesert i ett treff? Hadde vært gøy å truffet andre med tvillinger Selv har jeg tvilling gutter på 8uker )
Lene4021 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Vi er en del tvillingmoedre og barn som treffes hver 14. dag i Stavanger. Send meg en pm med ditt mobilnummer saa skal jeg sende deg sms om hvor og naar vi moetes hvis du vil vaere med. Jeg har selv tvillinggutter paa 8 mnd, ellers er spredningen paa treffet fra 4 mnd til 10 mnd.
vårspirene Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hei! Jeg har nettopp fått en gutt og en jente. De er nå 10 dager gamle:) Jeg er veldig interessert i å møte dere andre når ting har roet seg. Blir nok ikke med det første... Føler jeg trenger gode råd fra andre med litt erfaring..
Lavendelen Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Fremdeles noen som treffes hver 14. dag? I så fall kan jeg tenke meg å være med . Send meg en PM dersom dere vet noe. Lavendelen
tosmåutenformagen Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Hei, jeg er fra bryne, men bor i stavanger. mine to kom for en uke siden, men ligger fortsatt på sykiehuset. er veldig interessert etterhvert som tiden går å de kommer hjem til meg:) jeg å har to gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå