Delirium Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Syntes det er skikkelig dårlig gjort av babyer å ikke komme til avtalt dato! Det er ikke som om de har så mye bedre å gjøre, og avtalen ble faktisk gjort god tid i forveien...om planene endres er det vel ikke så vanskelig å gi en liten lyd om det så alle parter er informert på forhånd? Nei, blir ikke mye til å stole på når man bryter avtaler så tidlig i livet..
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Blir man født for seint, så kommer det til å henge igjen resten av livet. Og man er dømt til et liv med brutte avtaler og forseintkomming. Sånn er det bare
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 *Hyyyylgriner* Sorry, hormoner....tenk om ungen min blir en "forsent-kommer" - jeg som er Frøken Punktlig! Vi må i så fall ta en DNA-test for å finne ut hvem som er moren! *fnis*
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Det kan jo fort skje at babyene blir ombyttet på sykehuset. Du får bare sørge for å få med deg en i-tide-baby hjem igjen da
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 *tørker tårene og ser storøyd på turbotrollet* Det løser jo ALLE problemer! Og hvis ungen er "mindre pen", kan jeg i samme slengen ta med en skikkelig søtnos. Takk, turbotrollet! *ser med ett lyst på livet igjen*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Heeey - da slipper jeg også problemet med gutt/jente. Jeg får jo akkurat det jeg ønsker meg
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Bare hyggelig å hjelpe . Men husk å vurdere nøye HVEM du tar med da! Finner du en baby som ser ut til å hete Ronny, Kevin, Kurt eller Kenneth så LØP!!!! Og ta med din egen unge!!!!! Den kan være grei å ha til senere
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 har noen egentlig tenkt på at babyen ikke bryter noe avtale FORDI babyens meninge aldri ble hørt når datoen ble satt? for å bryte en avtale må jo babyen vite at det ER en avtale da! ingen sier jo fra til den om når termin datoen er hihi...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Hmm, du er inne på noe der....Må kanskje ty til lange og dype samtaler med mini, og kanskje være innstilt på harde forhandlinger. Mulig jeg må vurdere en bestikkelse eller to *seee her, en deilig napoleonskake som mamma skal spise hvis du lover å komme før faren din drar på laksefiske* Det er kanskje litt lavmål, men hvis det funker, synker jeg gjerne til det nivået. *rydder plass til napoleonskaker og smultringer i kjøleskapet* Av en eller annen grunn tror jeg ikke broccoli vil ha samme effekten på forhandlingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå