Gå til innhold

om å ligge på magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:)

Er nå 27 uker på vei...

Jeg elsker simpelten å ligge på magen til vanlig, i ikkegravid tilstand...

Nå ligger jeg som regel på siden, og merker at jeg sakte men sikkert gliiir over på magen. jeg ligger ikke med trykk på magen, har et kne eller noe som jeg har trukket litt opp. Det er ikke ubehagelig for meg, er det da farlig for barnet???

Føler jeg tar meg selv på fersken og snur meg over igjen..

Noen andre som har det sånn?

så lenge det ikke er skadelig for barnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er skadelig for barnet så lenge det ikke er ubehagelig for deg.Klem

Skrevet

du kan godt ligge på magen. jordmoren min anbefalte meg og ligge på magen, nå skal det vel sies at jeg er i 15+5, men hun sa at barnet ikke blir skadet.. for jeg og trodde at jeg ikke kunne ligge på magen, men det kan en, og det hjalp på søvnen gitt:D

Skrevet

Jeg ligger også på magen,men er ikke lengre enn 20+3 da.Har ikke hørt at det skal være farlig,men om minien i magen sier i fra så er det best å ikke ligge på magen har jeg hørt.

Skrevet

Jeg er en "magesover" og sov faktisk på magen helt frem til snuppa ble født i uke 40 forrige gang. Ikke noe problem i hele tatt. Babyen sier tydelig ifra med spark om det ikke er behagelig :-)

Skrevet

Når man sier at gravide ikke kan ligge på magen bunner det som regel i at noen gravide faktisk ikke kan ligge på magen, og det av fysiske årsaker. Når magen blir for stor er det jo ikke noe ålright å ligge der som en dumphuske heller, er det vel? Selv har jeg aldri vært noen mageligger, men begynte å føle et stort behov for det etter at jeg ble gravid. Men nå begynner det å bli en stund siden jeg synes det var behagelig å ligge på magen. Ergo så kan ikke jeg ligge på magen lenger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...