Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje litt tidli enda,men eg har begynt og tenke på navn.går d galt,får den navn fordi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. har vel alltid hatt noen navn i tankene;) gutt: benjamin, nicholas eller sebastian tror jeg. jente: julia, ariel, mina eller julie. men det er navn jeg har tenkt på før jeg ble gravid da. men vet ikke om de kommer i bruk, må bare se når han/hun kommer;) og høre hva samboer synes.

Skrevet

du da?=)

Skrevet

Mang fine navn ja.ha ikke bestemt meg,bli nok lenge t eg gjør d. Har 3 jenter,og da e d vanskeli å finj jentenavn.men ariel,leah e fint.guttenavn,syns eg viljar leander e fint..

Skrevet

Har falt helt for viljar leander idag jeg..men kan forandre seg d da.har noen i slekta som vente gutter,så får se om de tar d før meg,hehe.

Skrevet

hmmmm, er ikke sikker...

Emma el Rikhard

Skrevet

jente:savannah

gutt:nathaniel

disse navnene er jeg helt sikker på at jeg kommer til å bruke hehe:)

Skrevet

Mange fine navn.

Vi har tenkt på Annabell hvisst det blir jente og Isak hvist det blir gutt :)

Skrevet

babysjuk: leander er veldig fint;)

Skrevet

knallfine navn;)

Skrevet

leander er helt nydelig, men det siste året er jeg blitt tante til 2 leander, så kan nesten ikke hive meg på der:P hehe..

Skrevet

tine18: nei det blir kanskje litt kjedelig;) hehe. vi finner nok våre navn;)

Skrevet

Har navnene klar allerede enten d blir jente eller gutt, men d forblir hemmmelig til vi vet kjønnet.. : )

Skrevet

Leander har vært min favoritt i mang år:-) viljar og.

Skrevet

jente: Ariel, den er sikker..for samboer har likt det navnet siden han var 14-15 så der er han uansett ikke å rikke hehe..men jeg er enig, så ingen problem

Gutt så liker jeg Niklas. Han har iallefall ikke nektet da..så jeg går for det :)

Skrevet

Isak Mathias etter min farfar:)

Skrevet

Kanskje Leyla eller Aaron. Men jeg aner ikke hva gubben tenker da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...