UpsyDaisy Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Sitter å gleder meg til middagen i morgen allerede;o) Ganske tragisk egentlig..Tenkte jeg skulle lage innbakt pizza. Noen som har noe godt forslag til deilig fyll?
glad i mange barn Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 ææælsker å lage pizza og alllslags go mat......pleier å lage en knakende go pizza her hjemme (og på jobb av og til) som slår meeeget godt an hos både barn og voksne,sist laget jeg innbakt og gangen før vanlig,men bruker samme fyll.med innbakt lager jeg bare extra deig og legger som et lokk over. FYLLET lages mens pizza deigen heves. steiker en kjøttdeig, kutter opp en stor løk,blander med 6-7 store ferske champingjonger og freser det sammen med en halv paprika,oppkuttet så klart, ) hiver oppi oppkutta skinke en pakke eller noe når alt er frest sammen,ta et stort eller to små glass tomat purre oppi os spe til med 1 1/2-2 dl melk .se det an,kryddre med salt og pepper.bland alt godt og la det putre noen min. hiv det over pizzaen og ha mazzzzzzze ost på,og et deig lokk,steik den og lag en deilig salat til med rømmedressing....mmmmmmmnmnmnmnmmn goood luck og bon appeitta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå