Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Ble minnet på dette diktet, som treffer meg midt i magen i forhold til mitt syn på døden. Ville bare dele det med flere :-) Do not stand at my grave and weep Do not stand at my grave and weep I am not there; I do not sleep. I am a thousand winds that blow, I am the diamond glints on snow, I am the sun on ripened grain, I am the gentle autumn rain. When you awaken in the morning's hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circled flight. I am the soft stars that shine at night. Do not stand at my grave and cry, I am not there; I did not die.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 jeg kan ikke lese det som står der, for jeg kan ikke så godt engelsk. men jeg har en jeg også: noen ganger tenker jeg i dag er en fin dag og dø ikke fordi himlen gråter ikker fordi du ikker er her men fordi alt er så vakkert så uendelig vakkert noen ganger tenker jeg i dag er en fin dag og dø fordi alt er så vakkert så uendelig vakkert så hvorfor ikke stoppe mens leken er god noen ganger tennker jeg i dag er en fin dag og dø men når himlen gråter og du ikke er her det er da det er best og leve det er da leken er god
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 åh, takk!! det der har jeg leita etter, etter jeg så det på home and away faktisk!
Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Ble ekstra aktuelt nå når jeg så at Tone er død. Fryktelig trist :-( Utrolig at det går an gi så mye til andre når man går gjennom noe slikt.
Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 mortilgunnar: blir noe slikt: Stå ikke ved min grav og gråt, Jeg er ikke der, jeg sover ikke, Jeg er vinden som blåser, Jeg er diamanten som glitrer i snøen, Jeg er solskinnet på det modne kinn, Jeg er det milde høstregnet. Når du våkner i morgengryet er jeg der som fuglenes sirklende flukt, Stå ikke ved min grav og gråt, Jeg er ikke der, jeg døde ikke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 takk :-) så snilt av deg. føler meg litt beæret..hihi :-) fint var det da :-) og helt anderledes en det jeg kom drassene med.. hihi.
Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2008 www.gjorenforskjell.no www.rb.no har en kort sak, hentet fra det mannen har skrevet på hjemmesiden over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå