velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Kom inn nå og da lå han oppå dyna. Tips?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jepp! Kjøpte 4 klyper til å feste i sprinkelsenga som festes i hvert hjørnet på dyna. Han sparker opp, dyna faller bare ned på ham igjen. (Babyshop, husker ikke prisen, men tror det var kr 79,-) Kjøpte sovepose; seler over skuldrene med beina i en pose (HM kr 149,-). Da ligger han inni den i pysjen og blir ikke kald. Kan bli litt for mye med dyne på toppen da, men det er ihvertfall to alternativer i stedet for å fryse.
art Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Vet ikke om det kan funke hos deg, men jeg har et helseteppe oppå dyna til Jesper. Helseteppet er bredere enn dyna og det fester jeg på sidene av madrassen sånn som med lakenet hvis du skjønner.. Her holder dyna seg ihvertfall på plass da!
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hvor gml er han? Er det han som er førd tiende oktober? Du kan kjøpe en sånn pose som du fester med stropper under senga, da klarer han ikke komme oppå dyna. Jeg har ei som er født 12.10, hun ligger alltid under dyna, ingen sjans for at hun hadde klart å rømt fra den. Men hun bruker bare vanlig dyne. Ligger i ullbody og ullpysj fra bonsull så holder de seg varme uten dyna. Min eldste lå uten dyne fra hun var 18mnd til hun var to. Nå har hun brukt dyna i 1 mnd. Hun har lagt i lik ullpysj og da er hun alltid varm.. Men ville kjøpt pose fra f.eks babydan den er super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå