Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Eg har en sønn på snart 8 uge. Men har veldig lyst på en t. Har ikkje tatt d opp m sambo elle noge ennå. E litt redde for koss an vil reagera.... syns dåkk d e litt tidlig å prøva å bli gravid igjen nå?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hehe, det var det siste jeg tenkte på når jenta mi var 8 uker enda hun var en liten engel:) Personlig synes jeg det er altfor tidlig, får jo nesten ikke koset seg med den man har jo. Og får man et trøblete svangerskap så kan det nok bli tungt. Dessuten anbefales det å vente litt lenger for mamman sin kropp også. Men har man lyst har man lov:))
supermamma til 2 tette Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg syns ikke det er for tidlig!! Men greit å ta en tur til gynekolog for å sjekke at kroppen din (spes livmoren) er klar for et nytt svangerskap. Jeg sjekket dette selv da mini var 3 mnd, og fikk da go fra gynekologen ;-) Sjansen for at jeg skal bli gravid er ikke akkurat stor da jeg fullammer og ikke har fått tilbake mensen, men har ingen planer om prevensjon så da er det bare å vente i spenning. Syns uansett ikke det er noen vits i å vente pga at kanskje du får et kjipt svangerskap. Må jo gå ut ifra at man får et normalt svangerskap og heller ta det som det kommer om noe annet skulle skje. Dessuten så er man jo tross alt gravid i 9 måneder som man uansett får full fokus på første mann. I første omgang er det kanskje lurt å ta en prat med sambo? He he... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå