Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 sliter litt psykisk, og kunne trengt en nøytal 3 person og diskutert saker med, jeg og bf kommer aldri frem til noe, og det sliter veldig på meg. Bor ikke sammen. Hvordan ordner men det? Føler meg så dum og flau fordi jeg føler det sånn, jeg som alltid har vært så sterk. Koster det mye?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Du kan faktisk få time kun til deg på familievernkontoret. Der kan du snakke om slike ting. Jeg gjorde det en gang. Der har de jo god greie på hvordan dette er, siden det er slike ting de jobber med:) Det var gratis for meg i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 har vært der sammen bf, skrev samværsavtale og det var veldig bra. men nå er det litt mer personelige ting, han kan ikke la meg gå videre ved å si ting og sende mld som gir meg håp om han og meg, enda han er i ett nytt forhold. Er så mange greier og jeg trenger konkrete råd om hva jeg kan gjøre for å komme videre, og har ikke så lyst å gå dit da. men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Samme anonym som over:) Amathea? kanskje de vet noe om dette? Legen din kan henvise deg til psykolog (egenandel å betale), men der er det jo lang ventetid. slenger bare ut litt forslag til deg... Har vært der selv en gang i tiden.... Det går over, selv om det ikke er så lett å tenke nå.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Du må få henvisning til psykolog av fastlegen din. Når jeg gikk til psykolog betalte jeg vel rundt 250 kr ca for hver time inntil jeg hadde tjent opp til frikort. Du burde ikke føle deg flau og dum for at du sliter litt, alle kan havne litt ned på bunn og da er det ingen skam å be om hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Svarer som hun over. Amatea kan være et forslag, gratis. Og de har vært borti like situasjoner. Det er godt å snakke med en 3 person! Som ikke er følelsemessig involvert i live ditt. En som har taushetsplikt og er god å snakk med, som kan komme med råd og innspill. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå