Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 På fredag var jeg en tur på byen,min første etter fødselen for et år siden. jeg og ei venninne koste oss masse,drakk litt vin og kikka på mannebein,slik vi gjorde før. Vi er nå begge to i faste forhold. Problemet er,at jeg flørtet kanskje litt mye med en mann jeg møtte.. vi pratet en del sammen og spilte dart. Jeg kan jo ikke sikte i det hele tatt,men dealen var den at om jeg tapte så skulle jeg være med han på nachspiel.. Jeg fikk summa meg etter en liten stund,har jo perfekte mannen jeg,og en nydelig datter. Så jeg fikk tak i venninna mi,og vi kom oss avgårde.. Nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet.. tenk om gubben finner det ut? han er litt småsjalu av seg.. argh,men det hjalp bare å få det litt ut kjenner jeg..
WP-TLogPeanut Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hva er det å finne ut? At du IKKE dro på naschpiel med en fyr? Hehe Går sikkert bra det
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hehe,ja,når du sier det slik så.. har bare sånn dårlig følelse av at jeg gjorde noe galt da jeg flørta med han... skulla ikke stått så nær han osv.. sikkert bare mine tanker som hoper seg opp..
futte (tm) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Er da lov å flørte litt når man er ute. Bare moro det.
WP-TLogPeanut Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Må jo få lov å se på menyen så lenge du spiser hjemme hehe Skjønner du tenker sånn..tror jeg..husker ikke lenger åssen det var å være i et forhold jeg nesten :-O Men føler du at det var galt så er det jo ikke så koselig ..hm... du får huske det til neste gang at du ikke hadde noen god følelse etterpå Litt av poenget med å være ute er jo å kose seg og ha det gøy,og få litt mere energi og gode minner av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå