Pærefrø Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har jeg helsikkes vindt i halebeinet.... Det vil si, jeg tryna vel ikke, men fikk meg en real aketur ned kjellertrappa..... Kan jeg ha skada halebeinet veldig eller? vondt når jeg sitter, og ligger.....vondt når jeg går....
-Hengebuksvinet- Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg. Har du kommet deg ut av maktgrepet til eksen?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 ville ha sjekka det om det ikke gikk over ja. husker ikke om han brakk halebeinet eller forstua det. men en av delene var det når kompisen min tryna i skauen.. det var visst ganske vondt!
Pærefrø Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Ikke helt enda.....men er på god vei
Pærefrø Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Lenge skal jeg vente da? det kommer vel til å være vondt et par dager men...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 han dro inn på legevakta samme dagen for han hadde veldig vondt. men vet ikke hvor lenge du bør vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå