linn 80 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei alle dere som kan spå!! Håper på flere som kan spå meg her inne.Har blitt spådd av 3stk på barn i magen og nå er jeg her for å prøve også..Er så spennende å høre hva dere sier.. jeg er født 15.10.80 sambo 09.06.79 har termin 29aug lurer på hva kjønnet blir? str og vekt på ungen? ks eller vaginal? hvordan blir fødselen?når på dagen og hvor lenge vil fødselen vare?kommer jeg til å føde med eller uten form for bedøvelse? får du opp noe mer om meg-oss så er jeg interrisert i å vite.f.eks økonomi eller kjærligheten? Får du opp om vi kommer til å gifte oss?eventuelt når? på forhånd takk til dere som vil se på meg )
linn 80 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 hm...hva er vitsen med spåing her da?ingen som svarer likevel!!!
nattinatt Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Hallo Du har litt mange sp det kan være det og.Bede å ta det i litt fleire omganger,for det krever eindel energi å spå.Kom med to tre sp du, så skal eg sjå på deg
linn 80 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2008 ok ) tusen takk! hva tror du kjønnet blir? str på ungen? kommer fødselen til å vare lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå