Gå til innhold

Babyklær til sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Litt usikker på hvor mye babyklær jeg skal ta med til sykehuset. Har termin i midten av mars så kan jo være både ti pluss og ti minus når vi skal hjem.Ser dette ok ut?

1 Ullbody str 60( men den er liten i str)

2 langarma bodyer str 50

1 velour dress str 50

1 bobledress str 50/56

1 Lue i bomull og 1 i ull

1 sparkebukse str 50

1 par sokker

Det er det jeg har tenkt til å ta med da. Men blir veldig glad hvis noen ser at dette er for lite/ mye? er også litt usikker på om jeg må ha med en velour dress i 56 også? tilfelle den i 50 er for liten?

Hehe mye å bekymre seg for vettu, også har jeg ikke lyst til å komme inn på sykehuset med helt enorm bag heller. Da tror vel de som jobber der at jeg er helt hysterisk,hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser bra ut jeg!! Har selv pakket med litt forskjellig, sånn i tilfelle...

MEN ET TIPS JENTER:

Har fått anbefalt av flere som har født der hvor jeg skal føde (Ahus) om å passe godt på babytøyet mens man er på sykehuset!!

Det har i flerer tilfeller blitt stjålet babytøy når mor har gått vekk fra rommet/sengen sin...

Er jo helt tragisk at sånt skjer, men sånn er det!! :o(

Fikk anbefalt å enten ha babytøyet i en liten bag/pose i bilsetet som faren tar med når han henter dere når dere skal hjem, eller sette en liten hengelås på bagen/kofferten..

Har selv en liten trillekoffert jeg skal bruke, setter på en liten hengelås for sikkerhets skyld.. Svigermor har strikket en kjempefin hentesett som jeg absolutt ikke vil miste!!

Måtte bare si ifra.... :o)

Skrevet

Katrine♥ ~Over terminen~:

Godt du sa i fra da...Lurt... Skal gjøre det selv...=o)

Til HI:

Ser veldig bra ut lista di=o)

Skrevet

Jeg har aldri hatt med babyklær til sjukehuset. Det har pappaen gjort den dagen han kommer for å kjøre oss hjem. De har bodyer, strømpebukser og sparkebukser på de fleste barselavdelingene vil jeg tru...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...