wirre;o) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke TV, fordi mannen er borte og den tvgreia går pånoe sånn internettbaserte greier og parabol... og den virker ikke! og jeg blir så sint fordi jeg ikke klarer å fikse det på egenhånd! MEn jeg skal ikke ringe mannen, for da får han det sikkert til å funke med en gang! Og den dustetvgreia skal ikke få meg til å innrømme at jeg ikke har teknisk innsikt!
Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hehe,har du en god posjon tålmodighet greier du det nok etter hvert skal du se=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Bruksanvisninger. Eller ring canal digital, de er så snille så. Om det er de du kjøper av da.
wirre;o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 det er ikke noe bruksanvisninger. mannen er sånn datafreak og hifientusiast så det er snakk om fjernkontroll som er mer som en pc og innstillinger i hytt og gevær. Nå har jeg endelig fått radioen til å virke... aner ikke hvordan, men lurer på om jeg har gjort noen hyss på veien dit. det får heller gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå