Gå til innhold

Stellebord.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi MÅ ha nytt stellebord.... Dette er nummer tre i rekken, og vi har allerede kastet to stellebord!!! Slike som skulle være poppis for de fleste... Slik "stoff" badekar under en stellematte.... Navnet står bom stille.... Har dere tips til GODE stellebord, som kanskje kan vare til en eventuell firer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som henger på veggen! :)

Jeg fikk beskjed fra jordmora at hu ikke anbefalte sånn stellekommoder i det hele tatt på badet!! :)

Dette pga kommoden "slår seg" ofte, så skuffene blir vanskelig å ha med å gjøre! Selve baljen blir for liten og veldig fort i tillegg til at den er veldig lav så man ikke får god arbeidsstilling!

Jeg har valgt det å ha bare en stellematte på vaskemaskina for nå, så har jeg en helt vanlig kommode innpå rommet hennes med klærne i! :)

Kommer til å ha en liten "eske" ved vaskemaskina med litt klær i! :)

Har kjøpt badebalje i tillegg! :)

Skrevet

bare vanlig stellebord med balje eller en stellekommode?? hvor skal den stå?

Skrevet

enig med hun over.

ha vegghengt stellebord eller matte på vaskemaskina. kjøp en stor badebalje i tillegg. og ha en type hylle/skuffesystem til alle babytinga som skal være på badet. kurver på veggen eller en liten dings på hjul med skuffer i. ikke i tre-

men uansett.. har du lyst på stellebord så finnes de rimelige og praktiske stellebord ute å går. jeg har et enkelt et fra barn&utstyr. stellematte med balje under og stoffhyller til bleier og sånt. på hjul.

har det ikke på badet lenger da. bruker ikke baljen så flyttet det ned til et eget stellerom.

neste gang blir det vegghengt stellebord på badet og ei balje.

stellebordet jeg har nå skal fremdeles stå på stellerommet.

Skrevet

tror ikke komode er så flott for oss. har kun en plass å ha det på badet, og der heller gulvet slik.... greit nok, kan bygge opp under da, men ville det være trygt nok? hm....... kan jo prøve, men....

lager de veggstellebordene mange stygge merker i veggene, når en en gang skal ha det bort? har badeplater, som ikke er så lette å fikse på....

Skrevet

for all enkelhets skyld ville jeg bare hatt en stellematte og badebalje på badet jeg. stellematten kan legges på vaske maskina eller bare rett på gulvet. enkelt og greit. der kan jo også babyen ligge når du er i dusjen.

vaske og stelleprodukter kan du jo bare ha i en kurv eller noe.

stellekommode er hvertfall ikke å anbefale å ha på badet. de setter seg og det blir vanskelig å dra ut skuffene. dessuten er ordentlig stellekommoder ganske dyrt. anbefaler en vanlig liten kommode til babyklær/ting som står på barnerommet/i gangen eller der hvor det er mest praktisk/passer best.

og om det er plass et annet sted i huset nærme der dere tilbringer mesteparten av tiden kan du jo ha en ordentlig stelleplass der. med alle salvene, bleier og div. i kjøkkenkroken eller noe? det har jeg sett folk som har. eller bare på barnerommet dersom det er lettvint og har plass.

du burde hvertfall tenkt mest mulig praktisk! hva som er enklest med tanke på plass/plassering. hva med behov? bruker du stelleplassen på badet når du steller barna dine/bytter bleie eller tar du det på stuegulvet e.l? hvor lenge bruker du et ev. stellebord før det pakkes vekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...