Gå til innhold

Lillestrøm jentene!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant.

Men varer jo helt til 26 mai.

Tenk så svær jeg er da...haha

Kommer meg neppe inn i bilen...lol

Mandager Gravideyoga start 31.mars slutt 26.mai

Tid: 16:30 – 18:00

Er sikkert bra siden det ikke er pustekurs lenger!!

Jeg skulle nok absolutt vært med på dette.

Noen flere??

Som all annen trening trenger jeg et push i rumpa, så det er nok best om vi blir noen stykker som går sammen på dette!

Annonse

Hehe.. ja, ellers så frykter jeg gutten din må finne seg i å bli tatt på kjole noen ganger..! hehe.. jeg fikk jo en gutt her forrige natten, Remy på 22 uker uten ben, kun to haler.. hehe

Kom igjen a´ fullklaff!! yoga hadde jo vært knall tøft.. "hmmmmyaaiiiooommmmmaaaaaaaaaaaaa"

Hmmm lillekikki.

Er ikke du på jobb?? Pålogga nå, midt i arbeidstida:) hehe

Når det gjelder yogaen, er jeg fryktelig i tvil, jeg har allerede vært støttemedlem på avancia i 4 mnd!!

For de skulle ha sånne gravid treninger....

Jeg har ikke kommet meg dit enda...

Noen andre som har medlemskap på avancia på korset???

Gå i lag på slik gravid ting??

jeg var støttemedlem på condis i lørenskog en periode, så jeg meldte meg ut.. er så dyrt i lengden når en ikke benytter seg av tilbudet.. Sambo har nå¨vært støttemedlem der i 2 år... usikker på om han faktisk finner veien til trengingsstudioet lenger... ;)

Joda, jobber jeg vettu.. men viktig å oppdatere seg på BIM!! hehe.. skjer jo så mye her inne!

Godt å høre det er flere som har vært støttemedlemmer på treningssenter... Har meldt meg ut jeg da, gjorde det når jeg ble gravid og det gikk noen uker uten at jeg hadde energi til å trene... Tenkte at det er like greit å gå tur eller noe sånt (som jeg enda ikke har gjort da..hehe).. Men regner med at det blir mye trilleturer etterhvert, så da er jo det trim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...