Gå til innhold

Lillestrøm jentene!!!!


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

Tenkte vi trengte vår egen tråd:)

Og eget navn.....gravid mafian??? Noen andre forslag??

 

Hvordan går det med dere??

Kjøpt inn noe nytt og spennende?

Skjedd noe interessant??

 

 

Babyen min har begynt å hikke:) Utrolig komisk.

Rytmisk bevegelse, kanskje det er en trommis i magen....?? hehe

 

8 mars blir det 3d ultralyd i Sandvika, gleder meg masse!!

Kanskje vi finner ut hvilket kjønn det er der inne da:)

 

Ellers så er kvalmen mindre enn før....Ihvertfall siste dagene så nå håper jeg på bedre dager:)

Meeeeen........snuser muligens på litt bekkenløsning....uten at jeg kan si det for sikkert...har jo ikke vært gravid før.... Og håper på at det ikke er det.

 

Jeg har slutta å røyke etter å ha vært på røykeslutt kurs i flere uker nå.

4 røykfrie dager i dag!!!

Men....er utrolig røyksugen da... Helt forferdelig!

Håper det snart går over!!

Gubben er kjempe stolt av meg, bortsett fra at humørsvingningene kommer enda kjappere nå enn før...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra fullklaff!! vær kjempe stolt av deg selv og røykeslutten!! :) :) :)

Du har all grunn til å være kjempe stolt!! du er i den værste perioden når det kommer til røyksuget - hørt det kommer rundt dag 3, deretter 3 mnd, så etter det 3 året. Du er knall flink!!

 

her er det ingen kvalme om dagen, men en aktiv krabat som turner mye. Kjenner også hikkingen, skikkelig rar følelse! :) lurer på hvordan det er når ungen blir større!! ;) er mye spark om dagen, men jeg merker at så fort jeg går tur, så sovner ungen. men når jeg sitter meget konsentrert på jobben, da dyttes det og romsteres godt inni der.

 

Vi har et stort nyinnkjøp faktisk!! vi har nå byttet ut bil, og stasjonsvogna er godt i bruk. Skal montere bøyler i understellet (? - sambos ansvar!!) til isofix, så snart blir det bilsete kjøp!

Mamma var med meg på salg hos barnas hus og der ble det kjøpt ammapute, klær, skinnfell, dr.browns flasker og div. annet småtteri. Tenker å kjøpe inn lekegrind som kan stelles i to høyder slik at det også kan fungere som seng på dagtid, og mer aktivt til leking etterhvert. Har fått låne baby-gym av ei venninne da hennes sønn nå er 7 mnd og lite interessert i den.

 

Vi ønsker selv å gå på 3d-ul, men tenker litt å prøve ut den nye avdelingen på jessheim.

Ser forresten på "din egen side" at jeg nå nærmer meg -under-100-dager klubben!! nå kommer våren og sommeren snart håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Så flink du har vært!!! Du har full grunn til å være stolt av deg selv n¨:), vet jo alt om dette røyksuget, som har kommet mer for meg etter av kvalmen er blitt mindre. Men det blir bedre! Gubben tåler litt vet du, he he;).

Her har vi da kjøpt inn vogn og bilsete! Testa ut med bamser;), leste jeg et sted at du også hadde gjort det;)?

Nå er det ikke mange dagene til vi sees igjen da! Det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningbolla: hehe ja jeg har testa ut vogna med bamse:)

Spøkte til gubben at jeg skulle ta med vogna og bamsen utforbi og trille.

Da ble han litt blek...hehe

Jeg måtte forte meg å si at jeg kødda, ellers så hadde han vell ringt ambulansen og lagt meg inn:P hehe

 

Jepp ikke lenge igjen til treffet nå:)

Blir morro!!

 

Lillekikki: Utrolig mye du har handla da:)

Jeg får vell bremse litt ned, har kjøpt inn det meste store tingene så nå får jeg vente litt...noen uker.... dager....hehe

 

MIN 5 RØYKFRIE DAG!!!! i dag!!

Er stolt, men utrolig sugen fremdeles!!

Håper det snart gir seg.

Stakkars Tomine har fått høre mye om mine røykesug siste dagene:)

Sorry!!

 

Ellers så har jeg hadt en snål drøm i natt...

Var sykt forelska i en fyr, og....det var ikke i mannen min... huff.

Aner ikke hvem det var heller, men kjekk!! Jepp det var han!! haha

Oida! hihi

Åsså så god til å kysse da gitt! mmmm hehe

Kjente det kriblet i magen da jeg våknet, og ble nesten skuffa da jeg så at han ikke lå i senga mi....

Kan ikke fatte at det er mulig å drømme slikt.

Jeg vil ha en slik drøm om mannen min!! Det er han jeg er forelska og glad i !!

Ingen andre! hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullklaff: Du er kjempeflink! Vet hvor vanskelig det er å slutte....

 

Blir koselig og morsomt å møtes igjen til uka! gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er, fullklaff!!

 

Her er vi inne i en sykdomsperiode. Er sliten og slapp og kvalm og ekkel det meste av tiden. Kastet opp i går. Jobber 80%, og har klart meg på jobb, men er sliten etter jobb. Blir ikke ork til noe sosialt for tiden.

 

Ellers så var vi på UL forrige uke, og fikk se lille gutten vår der inne i magen. :) Så da vet vi at vi venter gutt nr 3, og har begynt å tenke navn :)

 

Har laget meg blogg da, så vi får holdt slekt og venner oppdatert med hva som skjer. Litt koselig å pusle med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten er det utrolig mye liv i magen for tiden. Kraftige spark, og også kraftige kynnere ofte! Fikk forresten justert terminen til 22.juni på UL, etter en foreløbig termin 30.juni. Jeg var så forberedt på å få termin i juli, og ble veldig glad når den ble justert den veien :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Er fortsatt her inne jeg da, selv om jeg egentlig er på juliklubben... Men føler meg mest "hjemme" her så:)

Gleder meg til treff neste uke, men syns tida har gått fort siden sist gang da, har jo vært på ul, kjøpt inn vogn og seng (går å venter på vogna da, for de hadde den ikke inne)...

 

Fullklaff: Grattis med røykeslutt, krever nok mye disiplin det:)

 

Lillekikki: Grattis med ny bil, da er det plass til barnevogna:) Og har jo fått kjøpt inn en del du da, vet liksom ikke hvilken ende jeg skal begynne i jeg da, har jo kjøpt noe, men er jo lenge igjen enda..

 

Ellers har jeg vært så heldig å få bekkenløsning da, så er sykemeldt 30%, heldigvis hjelper det masse, så håper jeg holder ut på jobb noen mnd til... Og heldigvis en forståelsesfull sjef som har slitt og enda sliter, etter 20 år, med det samme, må si det er deilig å ha kvinnelig sjef når man er gravid og har plager:)

 

Nå er det bare å begynne å telle ned dagene til treffet da... hihi.. gleder meg til å se alle igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever stooor disiplin å klare å la være å tenke på røyk 24 timer i døgnet ihvertfall:) hehe

 

I dag er min 6 røykfrie dag, og det går kanskje litt bedre.

Kjenner at luktesansen nå er betrakelig bedre, enda jeg trodde den var god nok fra før....

Ser ut som jeg må vaske alle klæra i skapet på nytt, de stinker jo!! Enda de er rene!!

Bytta ut gardina på kjøkken i går og vaska nye, vaska leiligheta og styra, men synes faktisk lukta sitter her enda.

Det er min nye motivasjon til ikke å røyke igjen!!

Så vanskelig å få fjernet røyklukta, som jeg aldri har kjent her før!!

 

Pluss ved røykeslutt:

Sluttet å brekke meg i dusjen om morgenen!!

(What??? Er jeg spyfri etter 23 uker endelig??!!!!)

 

Minus ved røykeslutt...:

Hormonene løper kanskje enda fortere nå....

 

Snuser jeg på en bekkenløsning mon tro??

Har nesten ikke sovet i natt pga smerter i rygg/rumpe, våkna i smerter hver gang jeg har snudd meg. Halter når jeg går, og kjennes ikke mye godt ut...

Ja det måtte jo komme, nå som spyinga har gitt seg??

 

 

Men nå er jeg 23 uker på vei på mandag!!!

Juhuuuu!

18 uker igjen:)

Det går mot vår, sommer og sol:) Dagene blir lengre, dagene flyr kanskje enda fortere avsted.

Bebisen hikker og boltrer seg mer og mer inni magen.

Det er liv inni meg!

Et menneske inni min kropp!

Gleder meg så innmari til å se den lille vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullklaff: Synes du er kjempeflink og du har god grunn for å være stolt av deg selv! Et lite tips til å fjerne røykelukt inne er å kjøpe eddik i flaske, helt vanlig type...slå det opp i en kopp eller noe og sett det rundt omkring...den første dagen kjenner du helt sikkert den bitre lukta av eddiken, men det hjelper mot røyklukta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Jeg skal på ultralyd i morra da på AHUS, og gleder meg litt da kan du si;). Dette blir spennende og håper på at de kan se hva det blir, veldig lyst til å vite det, og spent på hvordan samboer synes det blir i morra, nesten mest spent på hans reaksjon:).

Jeg har jo allerede smugtittet, selvom det er en stund siden.

 

Håper røykestoppe ditt fredeles går bra fullspire! ¨

 

Vi sees onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah!!

Er røykfri enda jeg:) Og nå går det litt bedre hver dag, føler jeg:)

Utrolig stolt!! Hadde jeg aldri trodd om meg selv for noen uker siden!!

Takket være at jeg tok det kurset!!!

 

Honningbolla: Vet du kjønnet da? husker ikke om jeg fikk med meg det jeg.

 

Hva skulle alle dere andre ha nå igjen??

Noen andre som har sjenert baby her da? Eller var det bare min som gjemte seg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille og rolig helg med hjemmekveld på fredag, pizza og kino med et vennepar på lørdag, og middag hos mamma på søndag....

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHOPPING I DAG!!

 

Hihi

Gikk løs på tåteflasker og smokker i dag gitt:) Og noen flere bodyer.

Og gulpekluter og smekker.

Venter en griste unge jeg....hehe

Åsså kjøpt esker til å ha i kommoden, så det blir system i sakene...ihvertfall en liten stund...(4 mnd til....haha)

 

Utrolig festlig!!

Takk Tomine for en hyggelig shopping runde!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter!

Sorry, fikk ikke tid til å være noe spes på nett i går.

Ultralyden gikk kjempebra;); smile smile:).

Alt stod bra til der inne, alle mål var som de skulle, og det som skulle være der var der;).

Og så var vi så heldig å se hva det var;), og vi får en jente;)! Selvom jeg måtte love jordmoren og ikke sende henne regning hvis hun tok feil, he he;), men hun virket relativt sikker.

Var veldig koselig og ok den jordmoren vi hadde der, så fremdeles et vedlig godt inntrykk av AHUS må jeg si altså:).

Bare gått rundt og vært litt fjern siden og det var så kjempearitg å ha med samboern i går sånn at han fikk se barnet vårt.

He he appropo shopping fullklaff, så måtte jeg le av søster til min samboer, det tok henne ca 5 min etter at jeg pratet med henne til hun var på vei til butikken og fikk tak i body og rosa bukse:), søt og da, klar for å bli tante kan du si, veldig koselig!

Vi sees jo også i morgen det blir koselig! Kommer som sist rundt 1730 pga jobb og tog og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningbolla:

Så utrolig bra!!

 

Åsså så mange jenter det blir her!

Vil det si at jeg får en gutt da mon tro??

 

Bestilt bord til i morgen, står på BIM!!

Sees i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lillestrømkjernen:)!

Tusen takk for i går, koselig å se dere igjen!

Håper det gikk seg litt for bekkenet ditt Tomine.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter!!

 

I dag kom min fantastiske kjæreste hjem med 3 langstilkede røde roser!!! :) utenpå papiret hadde han skrevet "to my (også var det tegnet en sommerfugl)" lenger ned stod det "i love you!!"

Han er så nydelig altså!! :) SMELT!!

 

Noen fler som har hett en fantastisk kveld etter jobb??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søtt av typen din da kikki!

 

Her har det gått i små kyss, og kinamat som jeg laga.

 

hett spørs det om det blir i kveld....

bekkenet mitt har tatt kvelden for 24 timer siden... huff...

Åsså for ei syting....hele tida.

Nei nå må jeg finne den positive fullspira:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...