Lykkelig g~g~j Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ...å la mini av og til i korte perioder få littegranne sittestilling i vognen. (slik som i vippestolen) Ikke helt opp men litt vinkel. Eks når vi er inne på kjøpesenter og sånn? Han er litt over 4mnd men er ganske sterk. Han er en stor baby vel og merke på over 8kg og nærmer seg 70cm lang. Helt ærlig svar )) vil ikke gjøre noe som kan skade han om d e for tidlig...
NoDoubt Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hva med å legge en liten dyne under ryggen. Jeg gjorde det av og til på minste jenta mi da hun var 4-5 måneder. Hun tok sit-ups hele tiden i vogna for hun ville se;D
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde en pute med i vogna som de fikk støtte seg litt på når vi gikk tur jeg=) Fra de var 5 mnd ca
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 d var smart... merker han blir raskt mer rolig om jeg tar ned kalesjen på vognen også. Han vil liksom se mer av verden, tar jeg han i bæresele er øynene så store at de holder på å falle ut he he... men d med dynen skal jeg prøve, da får han d mykt og godt samtidig som han kan "kikke litt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå