Gå til innhold

Har så stor mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei, og folk kommenterer at jeg har fått stor mage.

I dag spurte noen sånn halvveis for spøk om det var mer enn en?

Siden uke 12 har jeg lagt på meg 4 kilo. Legen sa sist at magen min helt på forventet vekstkurve.

Det henger nok litt sammen med at jeg har litt fett på magen da.. Er ikke så veldig tykk, men har i alle år slitt med litt magefett. Kombinert med litt slappe magemuskler da. Så da ligger det jo litt fett utenpå gravidmagen.

Syns egentlig det er litt pinlig da.. Nesten så jeg har lyst å lyve på meg en tidligere termindato..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er heldig jeg! Jeg går og venter på at magen skal bli stor, for jeg synes store gravidmager er så fint. Jeg er i uke 18 nå, og det er mest veldig hardt der det pleide å være mykt, og litt mage.

Skrevet

Heisann det høres ut som vi har samme ``problem``:) jeg og har så stor mage..er 18+4 på vei.Har også litt mage fra før men nå er den virkelig stor altså.Folk kommenterer det og sier at jeg vil bli enorm når terminen nærmer seg...uff..liker ikke sånne kommentarer.Søsteren min er kommet 3 mnd lengre på vei,men det ser ut som om jeg ikke er lenge etter henne.Men har hvertfall gravidmage nå da, i desember synes jeg det var pinlig for jeg så bare tjukk ut

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ikke bry deg!

Har fått slike kommentarer selv jeg, men smiler bare jeg. Som regel blir de veldig flaue når de skjønner hva de har sagt.

Har selv litt ekstra mageflesk jeg og bryr meg egentlig ikke så mye om det. Trives med at magen vokser og at allt kan se at jeg er gravid :-)

Nei vær stolt av magen din du!

Skrevet

Hvor mange cm er du rundt ved navlen da? Og er du høy? Jeg er allerede 100 cm i uke 18, gått opp over 12 cm allerede. Sambo erter meg for to, men jeg tror nå det er bare en jeg da. Men jeg er ganske lav, under 1,60, så det kan jo ha en sammenheng det og.

For meg så virker det som om du kun har gått opp rundt magen og ikke ellers, og da ser jo magen større ut enn om de kiloene man legger på seg kommer på hoftene og baken osv. Alle mager vosker forskjellig, drit i alle de teite kommentarene, de kommer uansett... Mange rare folk der ute! Kos deg med magen din du :) Den er like normal som alle andre mager.

Skrevet

Ikke bry deg! Bare lavmaal naar ikke folk klarer aa holde kommentarene sine for seg selv...

Jeg har ogsaa en god mage, men legger egentlig bare paa meg der og er jo fornoyed med det, spesielt siden jeg har litt av baade kropp og mage fra foer. Det er som om vekt flytter seg hos meg, fra andre steder til magen, er en av disse "rare" som gaar ned i svangerskapet, men magen - den kommer med en gang, en som ble veldig paff da hun solgte meg noen truser som "jo kunne bli fine aa ha naa siste tiden" "Hva snakker du om?" sa jeg da, "Jeg er bare saavidt 3 mnd!" (da jeg kjoepte dem da, hehe..... Hun ble litt paff ja. Men, men, bryr meg ikke jeg, vet jo bare at det er veldig synlig tidlig og det er greit for meg. Men det er ordentlig kulemage faktisk, selv om det innlysende er "god isolasjon" utenpaa selve gravidmagen ja.

Skrevet

Nei, ikke bry deg noe om det, magen er som den er....

Jeg er i uke 24 og har bare en spiss liten kul midt på-

står rett ut! Ser egt. litt komisk ut....=)

Kos deg med den magen du har=)

Skrevet

Har samme problem og neste gang tror jeg at jeg skal svare hvor glad jeg er for at jeg bare har litt ekstra mage og ikke er fullstendig taktløs....

Skrevet

Jeg og har stooor mage.Er 26uker å har gått opp 9 og et halvt kg siden uke 7...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...