ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 er det bare meg- sovnet jeg på sofaen eller?? men jeg satt å koste meg i sofaen, så ble det reklame, og etter pausen kommer- bla bla og hvem som blir første kjempe osv- men etter pausen kom det fotballkamp?????? jeg var jævlig trøtt og sovnet iallefall etterpå- men, sendte de hele farmen eller? eller- bare halve?? )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg lurer på det samme , men tror ikke jeg sovna, tror det bare forsvant
velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 De sender den andre halvdelen etter fotballkampen.
2 i talet Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Dei sendte fotball fra halv ni. Farmen del to begynne no 22.55 Fotball går foran alt.. irritert
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 åh- som eg tenkte egentlig- de kunne jo vert så høffelige at de sa ifra da først tenkte jeg- HAHA! nå har de dreete seg ut!! men nei jaja- begynner snart igjen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå