Gå til innhold

Lady82

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Hvordan har det gått med deg og testing? :)

Jeg tok test i går, men den var fortsatt negativ. Er 1 uke og 5 dager over IKM. har ikke noe veldig symtomer så vet ikke helt hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Testet i går, forsatt negativ :( Var så sikker på at den skulle være positiv, så ble veldig skuffa og lei meg når den ikke ble det.. Føler meg forsatt gravid, stikker godt i sidene + økt trykk ned mot underlivet. De siste dagene har jeg vært kjempekvalm om kveldene, spesielt etter at jeg har lagt meg. Må ligge på rygg, helst uten å bevege meg og da går det noelunne greit bortsett fra at jeg hater å ligge på rygg.. Men hva kvalmen kommer av vet ikke jeg, er jo ikke gravid.. Forsatt ingen tegn til TR, så skjønner igrunn lite..Er nå 4 uker og 3 dager over IKM.

Synd testen din ble negativ, men du kan nå forsatt håpe.. Når tenker du å teste igjen?

Skrevet

God morgen!

Så rart. Så mange graviditetstegn og fortsatt negativ test.

Tenker du på å gå til legen å sjekke det eller?

Jeg vet ikke, har 1 test til hjemme. Jeg klarte å holde meg i dag, men det blir vel til at jeg tester igjen i morgen eller i løpet av helga tenker jeg.

Pleier jo alltid å få mensen på ventet dag eller dagen etter, så jeg skjønner ikke mye nå.

Vi får bare krysse fingene og håpe begge to!! :)

Ha en fin dag:)

Skrevet

Tenkte å ringe legen neste uke dersom det ikke skjer noen forandring her ..Så får vi se hva han finner ut..

Du må gi en lyd når du har testet igjen da :)

Krysser fingrene for deg...

Skrevet

Ja det er jo greit å finne ut hva som skjer med kroppen!

Jeg har ikke testet idag. I går så jeg først litt lyserosa på papiret, etterpå kom det noen små streker blod på papiret, men ikke mye. kunne ikke se det i do, og det var ikke hver gang jeg var på do. Så får se om det er mensen som kommer. Dette er ikke på vanlig måte i alle fall.. Men hvem vet?!?

God helg!

Skrevet

Ser ut som det er mensen som kommer desverre.

Kjipt! Men greit når en får svar i alle fall!

Krysser fingrene for deg!! :)

God helg!

Skrevet

Så dumt da, men greit å vite ja..Her er det forsatt ingen tegn til noe mens...Du får bare prøve igjen da, er ikke så mye annet å gjøre :)

God helg til deg også :)

Skrevet

Finner du ut av noe du. Lady82?

Tenker på deg:)

Skrevet

Hei :)

Så fint at du tenker på meg da :)

Trodde mensen kom i dag, var såvidt antydning til farge på utfloden, men har ikke komme noe mer ennå.. Ser det an noen dager til før jeg kontakter lege..Tenkte å teste igjen fredag morgen hvis ikke mensen kommer en av dagene, er den forsatt negativ bestiller jeg time..

Ha en god natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...