oss2=3,snart 4 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hei. Hvordan har det gått med deg og testing? Jeg tok test i går, men den var fortsatt negativ. Er 1 uke og 5 dager over IKM. har ikke noe veldig symtomer så vet ikke helt hva som skjer.
Lady82 - 3pp Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hei Testet i går, forsatt negativ Var så sikker på at den skulle være positiv, så ble veldig skuffa og lei meg når den ikke ble det.. Føler meg forsatt gravid, stikker godt i sidene + økt trykk ned mot underlivet. De siste dagene har jeg vært kjempekvalm om kveldene, spesielt etter at jeg har lagt meg. Må ligge på rygg, helst uten å bevege meg og da går det noelunne greit bortsett fra at jeg hater å ligge på rygg.. Men hva kvalmen kommer av vet ikke jeg, er jo ikke gravid.. Forsatt ingen tegn til TR, så skjønner igrunn lite..Er nå 4 uker og 3 dager over IKM. Synd testen din ble negativ, men du kan nå forsatt håpe.. Når tenker du å teste igjen?
oss2=3,snart 4 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 God morgen! Så rart. Så mange graviditetstegn og fortsatt negativ test. Tenker du på å gå til legen å sjekke det eller? Jeg vet ikke, har 1 test til hjemme. Jeg klarte å holde meg i dag, men det blir vel til at jeg tester igjen i morgen eller i løpet av helga tenker jeg. Pleier jo alltid å få mensen på ventet dag eller dagen etter, så jeg skjønner ikke mye nå. Vi får bare krysse fingene og håpe begge to!! Ha en fin dag:)
Lady82 - 3pp Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Tenkte å ringe legen neste uke dersom det ikke skjer noen forandring her ..Så får vi se hva han finner ut.. Du må gi en lyd når du har testet igjen da Krysser fingrene for deg...
oss2=3,snart 4 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Ja det er jo greit å finne ut hva som skjer med kroppen! Jeg har ikke testet idag. I går så jeg først litt lyserosa på papiret, etterpå kom det noen små streker blod på papiret, men ikke mye. kunne ikke se det i do, og det var ikke hver gang jeg var på do. Så får se om det er mensen som kommer. Dette er ikke på vanlig måte i alle fall.. Men hvem vet?!? God helg!
oss2=3,snart 4 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Ser ut som det er mensen som kommer desverre. Kjipt! Men greit når en får svar i alle fall! Krysser fingrene for deg!! God helg!
Lady82 - 3pp Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Så dumt da, men greit å vite ja..Her er det forsatt ingen tegn til noe mens...Du får bare prøve igjen da, er ikke så mye annet å gjøre God helg til deg også
oss2=3,snart 4 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Finner du ut av noe du. Lady82? Tenker på deg:)
Lady82 - 3pp Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Hei Så fint at du tenker på meg da Trodde mensen kom i dag, var såvidt antydning til farge på utfloden, men har ikke komme noe mer ennå.. Ser det an noen dager til før jeg kontakter lege..Tenkte å teste igjen fredag morgen hvis ikke mensen kommer en av dagene, er den forsatt negativ bestiller jeg time.. Ha en god natt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå