supermummy Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Skal ha ny vogn til minsten som kommer i mai..... erfaringer med disse vognene?
Mamma med to søte små Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 S3 er en trehjuling, mens s4 er en tvillingvogn...
supermummy Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 denne heter da s4? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12415015&sid=xz3cbapk7bt971627&WT.svl=Link
Rotekoppen88 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hadde ikke ville kjøpt s4 hvis jeg var deg. vi kjøpte den til tross for at damen på babyverden anbefalte oss å ikke kjøpe den (regnet med at hu kun ville ha oss til å kjøpe en dyrere vogn siden den var på tilbud) men fikk raskt erfare at den ikke er dugenes. Vi hadde den i to uker så solgte vi den igjen med et tap på 500 kr. den fungerer absolutt ikke i regnvær pga de små hjulene foran. Kan bare drømme om hvordan den da fungerer på snø. I tielgg finnes det nesten ingen av de i Norge, og det sier vel også sitt Bare en liten advarsel, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå