Gå til innhold

Teutonia s3 eller s4?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny vogn til minsten som kommer i mai..... erfaringer med disse vognene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

S3 er en trehjuling, mens s4 er en tvillingvogn... :)

Skrevet

Hadde ikke ville kjøpt s4 hvis jeg var deg. vi kjøpte den til tross for at damen på babyverden anbefalte oss å ikke kjøpe den (regnet med at hu kun ville ha oss til å kjøpe en dyrere vogn siden den var på tilbud) men fikk raskt erfare at den ikke er dugenes. Vi hadde den i to uker så solgte vi den igjen med et tap på 500 kr. den fungerer absolutt ikke i regnvær pga de små hjulene foran. Kan bare drømme om hvordan den da fungerer på snø. I tielgg finnes det nesten ingen av de i Norge, og det sier vel også sitt

 

Bare en liten advarsel, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...