Gå til innhold

Ansvarsfulle nok til å ha barn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere her er nettopp det egentlig???

Leser utrolig mange innlegg her på sidene; som gir ett ufattelig negativt inntrykk av svært mange her på BIM......

Deres holdninger rundt mangt og meget.... Dere tolker selv hvilke innlegg jeg sikter til.... Hvordan vil barn som blir født i år, oppføre seg om 20 år??? Blir barna dine slik som du er? Er det noe du vil være stolt over?

Ja, jeg signerer med anonym; for er drittlei av all forkastelig og patetisk drittslenging om ens person, fordi en stiller spørsmål, som til tider synes å berøre mange både på godt og vondt!!!

Dette var spesielt hinta til noen som stadig vekk er frempå med tasten, og alltid er "anonym"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg er sikkert dum nå, men hvilke innlegg er det du sikter til, og den anonyme du prater om, er det en person som steller istand debattene, eller som svarer frekt?

Skjønte ikke helt:(

Skrevet

Jeg tror nok folk kan være oppegående og ansvarsfulle nok til å oppdra et barn selv om man slenger med leppa her inne.

Hadde jo vært kjedelig om alle hadde samme mening og var enigi alt.

Er enig i at det er utrolig mange rare meninger her, men tror nok mange er veeeldig glad i å provosere andre.

Ps! Jeg er ikke en av de som pleier å være anonym!

Skrevet

Denne "Anonym", antar jeg er en person, siden denne skriver direkte frekt og usakelig i de fleste innlegg!!! Denne har bestandig ett lite intelligent SVAR, stort sett langt fra det innlegget handlet om!!!

Og hvilke innlegg jeg snakker om, er vel de innlegg som generelt handler om litt mer moralske spørsmål, og den sjangeren der!

Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg bruker å være anonym.

Dette er fordi folk har en tendens til å være veldig frekke mot dem som signerer med navn uten spesiell grunn.

Sier min mening, men er (prøver iallefall og være) så saklig som mulig, slenger ikke med kjeften mot folk, men syns det er irriterende med dem som kommer med HELT usaklige utsagn midt i en debatt som går forholdsvis greit for seg.

Likevel lar jeg ikke dette påvirke meg, å "hopper" ikke på dem av den grunn.

Vet at det er mange her inne som sier forskjellige ting for å terge på seg dem som tar seg nær av ting.

Jeg gidder likevel ikke å bruke krefter og energi på å bli sur og oppgitt over folk her inne, siden alle har forskjellige meninger,

Men liker gjerne og svare så godt for meg som jeg kan om det er en diskusjon der jeg bryr meg om det som blir snakket om. Som den diskusjonen om det er uansvarlig for dem under 18 å planlegge å få barn med tanke på jobb og utdanning, hvor jeg vel skrev noen av de nederste innleggene men var anonym.

Men syns at det er mange som hiver seg inn på en tråd å skriver om ting de ikke egentli har en klar mening med eller peiling på hva dem snakker om bare for å terge på seg visse andre..

Signert

Skrevet

Det skremmer meg en del, at om alle står for de de skriver inne på disse BIM sidene, så jøsses, da er det ikke rart at det går galt for mange der ute i den store verden.... Men noen skriver vel bare noe, fordi de ikke vet bedre, og bare mener noe der og da......

Noen fjaser jo bort ett realt spørsmål, med bare vas.... De synes jeg kan la være å svare egentlig... Er ikke alltid det passer seg med fjas.....

Skrevet

*Fjaser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...