Tredjemann på vei :D Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Bare lurer på om det finnes noen normal for dette:-) Jeg begynte på 51-52 kg, er nå 23 uker på vei og veier fortsatt bare 54 kg. Strålende fornøyd med det i grunn, da jeg føler jeg spiser enormt mye for tiden og ikke akkurat bare sunn mat heller;-) Er nok ikke en person som legger så lett på seg, fikk bare stor mage og pupper med førstemann også, så håper jeg slipper like lett unna denne gang!
Sikkertforgammel Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Sikkert litt utenfor tema dette, men: Jeg er 22 uker, og har ikke lagt på meg spess nei. Veier fortsatt mellom 56-57 kilo. Veide 57 før jeg ble gravid. Men det er fordi jeg har vært påpasselig med kostholdet, ikke for noe annet. Har spist SOM NORMALT, ikke fråtsa som sist gang, hehe... (Skal og sies at jeg trente veldig mye før, så har sikkert tapt et kilo el to i muskler :S) Aner ikke hva som er normalt, bare vet at jeg ikke ORKER å ha det sånn som etter siste fødsel. Ingen klær som så bra ut ol... Derfor, satser på et normalt sunt kosthold med mange små måltider Jeg har lett for å legge på meg. Desverre. Er myyyye flinkere til å ikke spise godterier nå enn før!! Man har lettere for å legge på seg når man er gravid (svangerskapshormonene nedsetter tarmfunksjonen sånn at ALL den gode næringa skal komme babyen til gode, hehe) Samtidig suges jo mye mer kalorier opp i kroppen, så da legger man på seg selv om man ikke spiser noe særlig mer enn vanlig. Har som "mål" å gå opp ca 10 kilo. Ikke noe særlig mere enn det hvertfall
En, snart to :) Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gikk ikke opp noe før etter uke 25, nå er jeg i uke 40 og har gått opp 10 kg. Så alle kiloene kom etter uke 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå