Gå til innhold

Flere? symptom Jakten ha startet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er/har blitt ømme i hoftene, mer på baksiden nesten korsryggen...??

hadde EL for 1uke siden...har hatt vondt i magen, mens murringer fra 1 dag før EL og helt til nå...(har det enda med andre ord)...å noe ekle ting som foregår inne i lysken min?!

Nesten som hold/stingi siden av og til også...hm...Kan dette være symptomer? Jakten har startet for min del! tidig men er veldig rar kan du si...

For ikke snake om ømme brystvorter...måtte gå uten BH i dag, for å avlaste litt...hm...

Flere som har Mulige symptomer?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he Joda... Leter febrilsk etter symptomer jeg også. Du og jeg har vel ikm omtrent samtidig, og det høres jo veldig lovende ut for deg med ømme bryst ;-) Det har ikke jeg da, og i dag (foreløpig) har jeg ingen symmptomer. Har vært veldig plaget med luft i magen i hele perioden, men i går løsnet det og i dag er mesteparten endelig borte. I tillegg hadde jeg i går merkelige murringer i livmora. Kan ikke huske å ha hatt slike før. Litt som menstruasjon, men alikevel ikke helt. Har hatt en del stikninger også, men de kjente jeg ikke så mye til i går. Syntes jeg var litt uvant kvalm i går morges (pleier å være uggen om morran, for å si det slik ;-), som også gikk over utpå formiddagen, men i dag kjenner jeg ikke noe til det, så sikkert uvesentlig.

Forsøker å holde på fornuften og si til meg selv at jeg mest sansynlig ikke er gravid. Da skal jeg nemlig ha litt flaks, men det er alikevel godt mulig. Klarer derfor ikke helt å la være å kjenne. Mistenker at grunnen til at jeg kjenner alt dette er at jeg ikke har tenkt over det tidligere. Uka som kommer blir jo alikevel ulidelig spennende!

Jeg har ikm den 15.

Skrevet

hei!

jeg har IKM rundt den 16.

Er kvalm, å har hatt sinnsykt murringer i korsryggen og stikninger i eggstokene,mest på v side+ at jeg har trykk i livmoren...puppene kjennes litt rare ut,kan liksom kjenne bedre når jeg klemmer til! ler*

men er jo ikke sikkert at dette er gravid sympt.. men vi får vente å se:-) blir spennanes!!!:-)

Skrevet

Spennende:)

Men man blir jo nesten gaaaaal av å vente! hehe...Har ikke merket noe til kvalme jeg da..men kan få meg sånne "uvell-kuler" hvor jeg må bare lukke øynene å brøle..haha!

Flere som har prøvd å spå seg da?

Jeg gjorde det...hehe..litt nyfiken...men bare litt ¤hihi¤...

hun mente til meg at det ikke kunne være umulig at det har skjedd denne gangen , hvis ikke var det like rundt hjørnet...¤SPENNENDE...håper hun har riktig¤

Det helper ikke akkurat å prøve så mye å holde seg på bakken å tenke at "nei, jeg er ikke gravid" når man får høre sånne ting...:)

¤krysser fingrene for dere¤

Skrevet

Hehe! Ja man kan bli litt smågæren av å gå å vente..!Hehe:-)

Jeg ble kvalm ganske raskt etter EL med førstemann å var kvalm hele svangerskapet. så det var litt ekstremt, føler dte litt på samma måte nå! Det er ikke så umulig at du er gravid om du har hatt stikninger etter el om du ikke har det til vanlig:-)

Du har vært på spå ja:-) Har ikke vært der jeg, stoler kun på nattinatt,men hun er vel ikke de nå tenker jeg! *litt skeptisk* hehe, krysser fingrene for deg vennen:-)

Så får vi håpe TR ikke viser seg på maaaange mnd:-) klem

Skrevet

har aldri gått med konstante mensen smerter nei, som jeg gjør nå...

Blir egentli litt oppgitt...tenker litt...øh....hvis ¤håper håper¤ jeg er gravid...så er det egentlig bare utrolig plagsomt å gå i 9 måneder å plages! haha...er det dette jeg har lengtet så sårt etter?!

men det er verdt prisen:)

Skrevet

ja ikkesant! jeg hadde helt glemt hvor jævlig det var å være kvalm! får ikek gjort noe for man blir helt uggen! men når du er over ikm så vil du kjenne mindre til smertene å bare få litt ligament smerter når magen vokser men det erikk vondt bare stikker litt på en måte:-) ellers får vi håpe på lite kvalme! hehe..

jeg ble glad med førstemann da jeg fikk alle symptomene på 3 dager følte meg forferderlig men likte det for jeg var jo gravid, merkelig nok! hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...