Ett_øyelokk.... Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Noen med erfaring med ipod eller creative? Jeg har veldig lyst på ipod touch, men den er dyr og hører det er mye trøbbel med ipod.. Hører gjerne fra dere med mp3 spillere og hva dere anbefaler..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Aner ikke, men creative bruker vanlige batteri som er mye billigere enn ipoden sine. Selv har jeg en sansa kjøpt på claes olsson. Kosta 500 kr, funker helt fint. Ikke av de minste men jeg har den jo i lomma unntatt når jeg sykler, og da har jeg den på armen uten problem.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg skal kjøpe meg en creative zen stone. Står mellom den og ipod shuffel. har du kjøpt masse musikk på feks itunes kan det vel lønne seg å kjøpe en ipod slik at du får hørt den musikken på mp3'n din fordi den kan ikke legges på andre sin spiller, men har du bare masse musikk som ligger i windows på maskinen så er det enklest med zen fordi man ikke trenger et tilleggsprogram engang. samt at du bare kobler den til med usb, mens ipod har dokkingstasjon. iallefall på de 2 minste. du får nå en stone pluss tror jeg den heter med 2 gb minne til rundt 600 kr et sted. dens kal jeg kjøpe. i råååååsa. ;D
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har creative, og den funker helt fint. For all del, apple sine produkter er veldig lekre, men litt for dyre for min nåværende lommebok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå