♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ble litt inspirert av ett annet innlegg her....) snuppa mi blir 1 år til fredag har dere lyst til å hjelpe meg med ett dikt til kortet hennes...?? hun har blå øyne, brunt hår, gyllen i huden, litt god og "rund", som regel alltid blir men også veeeldig bestemt...veit hvordan hun vil ha det... trenger dere vite mer...?? håper noen kan svare....)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 skulle stå BLID ikke blir...hehe...)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 dytter litt jeg:o)
wirre;o) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg er ikke flink så jeg skal ikke prøve meg engang, men jeg har ett favorittdikt som jeg pleier å skrive til andre barn (detdiktet jeg trengte hjelp til skulle i avisen).. Mellom deg og verden Mellom deg og verden en regnbue som bærer den våpenløse vandrer A.k.Wahl
Lillegull og spiren Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 her kommer noe jeg prøvde å dikte ut i fra det du skrev:) Vår lille prinsesse,med øyne så blå, i dag skal du feires,du 1 år er nå. Brune lokker,så god og rund, gylend i huden,ja dagen er din. Sta som et esel,du vet hva du vil, men smiler så lurt fra skinn til skinn. Dagen skal feires til ære for deg, med pakker,kaker og krona på snei. Hipp,hipp hurra for god jenta vår:) ¤¤¤Glad i deg,lille venn¤¤¤ Klem fra..... hvis du vil ta en titt på min hjemme side,så kan du se at jeg lager personlige bursdagskroner til barn i alle aldere. Du bestemmer selv motiv,farge og tekst..alle kronene føler med klistremerker. Jeg har lakt ut noen bilder der,så du kan se noen av de jeg har llagett:)veldig poppulært.om du vil bestille en krone,må jeg få beskjed så fort så mulig,så den kommer frem til bursdagen hennes:) mvh meg:) gå inn på: http://www.bursdagskroner.piczo.com
Lillegull og spiren Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 dytter denne opp,så du får med deg innlegget mitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå