Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 På forrige kontroll hos jordmor trodde hun at hodet var ned, men ikke festet. Er annengangs... Kjenner MASSE press nedover, noe som tyder på at hodet er ned. Men når jeg sitter og kjenner rett under ribbeina kjennes det ut som et lite hode...ikke rumpe..see? Begynner og bli litt engstelig for det da...skal til legen på fredag...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har fått mye forskjellige beskjeder i mine 3 svangerskap på nettopp dette, noe som skapte masse bekymring for meg, Min erfaring er at jordmødrene alltid har hatt rett, og at legen har sagt feil. Forrige kontroll fikk jeg beskjed av legen om at kulen øverst i magen, mintes om hode, så legen ville ha meg på UL. Dagen før hadde jordmor bekreftet at hodet lå i bekkenet, noe jeg også sa til legen. UL viste at det var rumpa som lå øverst tross at legen mente den var for rund og kjentes som hodet. Det kjennes tydeligvis veldig likt ut hode og rumpe iblant. Prøv å la vær å bekymre deg. Tenk så god erfaring disse jordmødrene har.....Lykke til uansett.
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Ikke godt å si... Kjenner ikke noe som presser ned, og når jeg sitter så kjenner jeg ett eller annet oppunder ribbeina. ikke godt... Nå er ikke jeg så flink til å kjenne forskjellen på rompe og hodet selv, men ryggen kjenner jeg=o) hehe Hjalp deg ikke så mye, men legen din vet sikkert. kan godt hende han/henne sender deg til sykehuset...Ikke vet jeg. Min kjenner ikke etter, bare jordmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå