Gå til innhold

Hva tror dere? Hode opp eller ned...


Anbefalte innlegg

Skrevet

På forrige kontroll hos jordmor trodde hun at hodet var ned, men ikke festet. Er annengangs... Kjenner MASSE press nedover, noe som tyder på at hodet er ned. Men når jeg sitter og kjenner rett under ribbeina kjennes det ut som et lite hode...ikke rumpe..see? Begynner og bli litt engstelig for det da...skal til legen på fredag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mye forskjellige beskjeder i mine 3 svangerskap på nettopp dette, noe som skapte masse bekymring for meg, Min erfaring er at jordmødrene alltid har hatt rett, og at legen har sagt feil. Forrige kontroll fikk jeg beskjed av legen om at kulen øverst i magen, mintes om hode, så legen ville ha meg på UL. Dagen før hadde jordmor bekreftet at hodet lå i bekkenet, noe jeg også sa til legen. UL viste at det var rumpa som lå øverst tross at legen mente den var for rund og kjentes som hodet. Det kjennes tydeligvis veldig likt ut hode og rumpe iblant. Prøv å la vær å bekymre deg. Tenk så god erfaring disse jordmødrene har.....Lykke til uansett.

Skrevet

Ikke godt å si...

 

Kjenner ikke noe som presser ned, og når jeg sitter så kjenner jeg ett eller annet oppunder ribbeina. ikke godt...

 

Nå er ikke jeg så flink til å kjenne forskjellen på rompe og hodet selv, men ryggen kjenner jeg=o) hehe

 

Hjalp deg ikke så mye, men legen din vet sikkert. kan godt hende han/henne sender deg til sykehuset...Ikke vet jeg. Min kjenner ikke etter, bare jordmor..

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...