Gå til innhold

Nye ord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler meg skakk hver dag nå for tiden. Det kommer nye ord og lange setninger som perler på en snor til alles forlystelse. Her sitter jeg på et hotellrom i Trondheim og tenker jeg på lille moroklumpen og alt det rare hun sier.

Her om dagen tråkket hun på en plastilinaklump som hang seg fast på tøffelen hennes. Så sa hun "Æsj mamma. Det er sikkelig EKKELT asså, ikke sant?" Ha ha, alle setninger avsluttes med "ikke sant"... Heldigvis så ELSKER hun stadig vekk mange ting, deriblant pølser, rosa og bæsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lengter hjeeeeeeem...

Skrevet

De er søte de små, min har bare fire ord han enda i en alder av 15mnd...Mamma, pappa,HÆ?? og kaka/.....Ikke akkurat snakke villig....

Skrevet

Det er morsomt her i huset også. På minstesnupps navnefest var lillebror et skikkelig muntrasjonsråd med morsomme utsagn, enda morsommere miner og tonefall og alvorlige forklaringer. Det er morsomt med små pratsomme mennesker som har noe å fortelle hele tiden.

Skjønner at du savner henne, det er vanskelig å være borte fra dem ;-)

Skrevet

klart du lengter hjem, du rakk jo knapt nok å snu i døra... men snart er du hjemme igjen, og det blir fint. nyt dagene på hotellrommet med stillhet og fri vilje... det er nemlig ganske deilig det også, og jeg er bittelitt lei meg for at ikke jeg er på jobbtur.

Skrevet

De er så skjønne når de "fornuftige" setningene kommer,og en smule veslevoksne.

Skjønner godt at du savner henne...men vips er du hjemme..IKKE SANT ;)

Du skal få en natteklem fra meg og kosegutten min,som sov litt for lenge formiddagslur idag ;)

Skrevet

Haha, de er så utrolig søte! Ingen tvil om at den mest sjarmerende alderen er rundt to år - de oppdager så mye nytt, og filtrerer ingenting av det de sier - og er så lette å begeistre!

Syns jeg ser den plastilinaseansen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...