blir gal Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 har så lyst på potetgull nesten vær dag.særlig sørlands chips.det føles så godt.for jeg er litt uvell om dagen.det er salt og tørt.men ,det er jo ikke sunt.og jeg veier ganske mye:-(sliter med detta.
*LilleTroll + spira Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det kommer jo ann på hva annet du får i deg i løpet av dagen det! Når min kvalme sto på som verst spiste jeg litt salt potetgull med god samvittighet... når kvalmen ga seg hadde jeg absolutt ikke lyst på det lenger, så det ordnet seg selv. Skal legges til at jeg ikke fikk i meg særlig mat generelt ellers. Det er jo ellers mengden det kommer ann på Klarer du å begrense deg er nok ikke litt pottis så farlig! Etter at kvalmen min ga seg hadde jeg lyst på "alt"... så føler jeg har spist endel mer enn jeg er vant til, men sunt. Prøver å være bevisst på hva jeg får i meg og mengde... tenker på at jenta mi tross alt skal ut og
Tonen Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Det finnes jo noen riskaker i butikkene som er saltet. De inneholder en del mindre fett, samtidig som du får det salte, tørre. Kanskje du kan prøve ryvita knekkebrød med en smøreost på? feks den med pepper. Ryvita i gul pakke har et tynt lag salt på knekkebrødet.. Fullt så godt er det jo ikke, men det kan kanskje stagge behovet ditt litt hvertfall:)
blir gal Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Ja,jeg har jo mye mer lyst på mat nå.spiser mer.men,det går litt opp og ned.potetgull smaker bare så godt.en dag i uka bare må jeg kjøpe en pose med sørlands chips.da går det fort ned.må bare kaste resta for ikke spise hele posen:-)uff,får dårlig samvittighet.så eter jeg så mye knekkebrød med kaviar.
togutter-08og10 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg spiser potetgull flere ganger i uka med god samvittighet. Det er bedre å kose seg enn å ha dårlig samvittighet og spsie det i skjul. Husk bare å spise sunt ellers og drikke mye vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå