chupachups Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er ny her, og vil gjerne bli spådd. Er veldig interissert i spåing og "litt uvanlige ting", driver litt på med det selv, men veit ikke om jeg er så fortrolig.. *På forhånd takk*
Mamalari Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hva vil du vite da? Skjønner godt hva du mener. Klarer liksom ikke helt å se på meg selv jeg heller. Er litt redd for at jeg får de svarene jeg ønsker meg i steden for:p
chupachups Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Vil vite om jeg snart blir gravid. Noe du trenger å vite?
Mamalari Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Går fint å bruke nicket:) Kan se ut som du er gravid nå ja, føler iallfall at det er veldig nærme. Hvis du har prøvd å spå deg selv hadde det vært moro og høre hva du har fått opp;)
chupachups Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke hadd mensen siden 30 nov, men neg gr.test på lørdan. =( Har ikke spådd på over 1 år nå, etter at jeg så sykdom i familien =`(
chupachups Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Heller ikke noen symptomer utenom litt ømme pupper og litt stikkinger nederst i magen!
Mamalari Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 okei.. kan være uteblitt mens som gjør at jeg føler graviditet.. eller at du har blitt gravid nå i det siste, slik at du hadde el før du fikk mensen tilbake. tror du uansett bør kontakte lege eller noe slik at du får orden på syklusen din hvis du ikke er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå