PrinsesseVogA Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er det vanlig..er 8 uker idag men veldig bekymret selv om jeg kaster opp hver dag
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Helt vanlig å ikke se noe i uke 7 på utvendig ultralyd. Det kommer helt ann på hvordan livmoren ligger. Hvis du er veldig urolig syntes jeg du bør oppsøke ny ultralydundersøkelse. Svangerskapskvalme kan være et godt tegn, men det fortsetter for noen kvinner også etter MA. Lykke til... noen spesiell grunn til din bekymring?
Canutte Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei..Trodde ikke det ble utført utvendig ul så tidlig? Var det privat eller offentlig? Hadde du fått en vaginal ul så hadde du nok fått sett et lite hjerte som banker.. Jeg er forøvrig også 6+6 idag :-)
Miss Misantrop Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hvis du gaar inn paa traaden innvendig eller utvendig ul I uke 9 faar du kan hende en liten pekepinne.... Det kommer ann paa utstyr, noe er mere moderne og bedre enn andre. Det kommer ann paa den som ser, hvor dreven er personen, er det en jordmor eller gynokolog. Det kommer ann paa hvor tykk du er og det kommer ann paa livmorens plassering. Ingen grunn til panikk fordi de ikke kunne se noe I uke 6, det er helt sikkert. Jeg er fortsatt spennt paa hvorfor du er engstelig. Har du hatt blodninger?
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Det er helt normalt å ikke se noe på utvendig ultralyd i uke 7. På Volvat legesenter tar man innvendig ultralyd hvertfall frem til uke 12 eller 13. Livmoren ligger godt nede i bekkenet det første trimesteret og det er derfor svært vanskelig å se noe med utvendig ultralyd. Ønsker deg lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå