superk Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Snakket med jm om dette i dag. jeg har en uke igjen til termin og lurte på når jeg evt skal inn på overtidskontroll og jm sa at jeg måtte gå to uker over. Vil ikke det jeg! Er redd for stort barn og jm mener jeg kan ha det. Han blir ikke akkurat mindre på de ukene heler..Hvordan praktiseres dette hos deres jordmødre/sykehus?
En, snart to :) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Skal på overtidskontroll på sjukehuset på tirsdag ( hvis jeg ikke har født da.. og jeg har termin på førstkommende lørdag.
Sunniva78 har to små Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg lurer også på dette... Hadde termin mandag, og skal til jm i morra. Håper jeg blir litt klokere da!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Tror faktisk ikke babyen blir større om du går over. Heller mindre igjen, fordi morkaka ikke klarer og tilføre babyen nok næring når du går over. Er nok heller andre ting som er spiller inn på det og gå over tiden.
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fått beskjed om at jeg venter et stort barn også, men får ikke tidlig overtidsvurdering av den grunn. Ved sykehuset i Fredrikstad er det overtidskontroll når man er 41+3 eller 41+5.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Legen min sier kontroll til henne 1 uke over, og så overtidskontroll på sykehuset 14 dager over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå