Gå til innhold

Er det så rart?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At jenta mi på 6 mnd har ei favoritt side når hu ruller fra rygg til mage? Hu ruller stort sett alltid mot høyre..

Pga dette må vi til fysioterapeut...

 

Hu er ikke skeiv i bakhodet eller noe..

Syns det var litt rart at vi ble henvist til fysio pga det.. men men..

 

Andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke rart i det hele tatt at jenta di har en favorittvei å rulle. Men det er jo kjempefint å få oppfølging hos fysio så hun blir like flink til å rulle andre veien. Det trenger ikke være noe galt for å få noen timer hos fysio, bare et kjempegodt tilbud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...