Gå til innhold

hvorfor for jeg ikke til pumpingen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 3 månader. Til søndag hadde jeg tenkt å bare være sammen med eldste sønnen på to år, på tide nå! Men får ikke til pumpingen.. Kommer bare noen få dråper. Har en aventpumpe.. allt skal være riktig. Å var egentlig ikke stressa over det her i begynnelsen men begynner å bli det nå! Skal jeg ge mini mme da i stedet, eller blli hjemme..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen å få resept på en nesespray som stimulerer utdrivningen.....mange som ikke fikser pumping. Jeg kunne sitte 1 time å få ut 10 ml:(

 

Hvis du skal ut en tur så gi mme hvis du ikke får pumpet nok innen da.

Skrevet

Slapp av, finn deg en god bok, og sett deg godt til rette.

Bare sett i gang å pumpe uten å tenke på hva du gjør....

koble ut, les, se på tv, ikke bry deg om omverden et øyeblikk :)

 

Stimuler brystet og forsøk å håndpumpe litt først, slik at du får i gang refleksen..

 

Kan ofte hjelpe, men pumping er rett og slett ikke for alle. Så enkelt er det.

 

Lykke til i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...