HokusPokus Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har en gutt på 3 månader. Til søndag hadde jeg tenkt å bare være sammen med eldste sønnen på to år, på tide nå! Men får ikke til pumpingen.. Kommer bare noen få dråper. Har en aventpumpe.. allt skal være riktig. Å var egentlig ikke stressa over det her i begynnelsen men begynner å bli det nå! Skal jeg ge mini mme da i stedet, eller blli hjemme..?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ring legen å få resept på en nesespray som stimulerer utdrivningen.....mange som ikke fikser pumping. Jeg kunne sitte 1 time å få ut 10 ml:( Hvis du skal ut en tur så gi mme hvis du ikke får pumpet nok innen da.
trompetisten Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Slapp av, finn deg en god bok, og sett deg godt til rette. Bare sett i gang å pumpe uten å tenke på hva du gjør.... koble ut, les, se på tv, ikke bry deg om omverden et øyeblikk Stimuler brystet og forsøk å håndpumpe litt først, slik at du får i gang refleksen.. Kan ofte hjelpe, men pumping er rett og slett ikke for alle. Så enkelt er det. Lykke til i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå