Gå til innhold

tror eg endeli har klart de:P


Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg fikk IKM men så fikk eg for meg på mandag at eg ville teste for mensen kom litt tidligt, den lyste faktisk svak strek men den va så svak at de var vanskeli å se men eg såg den å den var der når eg kom fra jobb og. hehe måtte sjekke da og. men skal teste i måren igjen. vis eg er gravid så glede eg meg som aldri før:P hehehe. prøvd lenge nå synes eg. symptomer eg har hatt i dag som eg komme på:

kvalme av å se wc å cola å eple jus:( sliten ganske fort, svimmel (surrete), nå har eg smarter nede i livmoren tror eg. nedfor navelen.

ka kan de være de nedfor navelen? vis eg er gravid så er eg 5-6 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå sniker meg til et lite gratulerer:) Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)

Skrevet

takker=) men eg vil jo egetlig se ka testen sie i måra tenk vis den andre ikke blir positiv:( måtte få de ut uansett:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...