hoppendegla Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hørt at dette skal gjøre tennene hvitere... noen som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 hei. jeg har prøvd det.. å uansett hva tannlegen sier har tennene mine blitt hvitere, men det har ikke vart mer enn ett par dager.. jeg dyppet tannbørsten i natron og pusset tennene med det..
lille sprelle Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg anbefaler å bruke tannkrem med fluor i! Tenner er ikke hvite i utg.pkt. Lev med det! Viktigere å være hullfri enn å være tannfri......
nina__86 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 natron skal ikke brukes på tennene, da øddelegger dere emaljen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå