Gå til innhold

Kanskje er det håp for oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappan sier at vi kanskje kan prøve å finne tilbake til hverandre........., men jeg må flytte ut. så tar vi det fra der!

Jeg håper. Jeg skal gjøre alt som står i min makt for at vi skal finne tilbake til det som var bra. Grunnen til at det ble oss, og at vi fikk et vakkert barn sammen.

Har det likevel fryktelig vondt. Vil jo ikke dra herfra, men ser poenget hans. Vi må få litt luft og starte på "nytt"

Vet enda ikke hvor jeg skal bo. venter på svar på lånesøknad hos kommunen. Vil prøve å kjøpe. Leieboligene rundt her er så bedritne.........

Jeg håper vi kan bli en familie igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Jeg hadde ikke orket å flytte på meg hehe. Hvor gammel er barnet deres?

Håper du ikke gjør masse for han og endre opp med å bli såret og skuffet igjen! Ønsker dere beste ønsker med å få det til! =)

Skrevet

Ikke lett å ha det sånn...og ber han deg flytte og ønsker det...så må du ka HAN jobbe for å få deg tilbake...for det å servere den beskjeden til noen at man ikke lenger ønsker å bo sammen skaper en usikkerhet om hvor høyt man er elsket - ikke elsket...

Bruk god tid og ver sikker på at det er det beste for dere begge- alle 3 å flytte sammen igjen før dere gjør det.

Håper det ordner seg til det beste for dere.

Skrevet

Ja, jeg kommer meg vel videre jeg som alle andre. Men disse to ukene har vært grusomme

Jeg gir ikke opp enda. Om jeg blir mer såret nå gjør ingen ting. Værre kan det ikke bli

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

åj så spennende da. lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...