Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 csi csi new york casi miami likte den første best jeg, med grissom
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ja, Las Vegas er definitivt den beste!! De andre er liksom litt for high tech.
Pærefrø Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 C.S.I Las Vegas selfølgelig... den med grissom og gjengen
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 definitivt den vanlige CSI... med miami på en god nr to.. liker ikke NY noe serlig.. men må jo se fordet
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Liker også den første CSI, Las Vegas... Samboer liker godt Horatio i Miami, men jeg holder en knapp for Grissom jeg også:-)
Gulosten™ Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Vegas er best så klart!! Så du i går?? Jeg syns New York er veldig spennende også, Miami stinker. Han rødhåra sjefen er altfor breial og "hard core", blir liksom litt for dumt...
*ViMsA* Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Miami! og trodde jeg var den eneste hehe blir stadig mobbet for det:P las vegas på nr 2, og new york begynner jeg så smått å venne meg til. uansett hekta på all csi og MÅ se
Minnie Mom Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Samme rangering som HI. Miami ser jeg på til nød, synes den er ganske så dårlig. Har sjelden sett dårligere skuespill enn det han Horatio lirer av seg.. (
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Miami!!! Går det virkelig an å ikke synes den er best??? Hehe:)
*Hutula* Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Vanskelig valg... Må nok gi Las Vegas og Miami delt 1.plass Grissom &co. fenger nok mest, men guud hvem kan motstå Horatio på sitt beste liksom...?
*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Uten TVIL - CSI Las Vegas NY på andre plass Miami er ikke engang med på listen...blæhhh dårlige skuespillere til de grader!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 CSI Las Vegas. Grissom er jo kongen da.....*hva er det med meg og menn med grey hair
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå