Gå til innhold

Fleire som har termin ruindt 22.feb??


tupzia

Anbefalte innlegg

Heisann:) ja no e d ikkje længe ijæn t termindatoen e dær.. tænke dokker masse på fødseln?? Ka dokker jør om dagan??

 

Eg syints dagan e laaaang!! Så glede meg t nurke kjæm ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 25.feb, og ventetiden føles laaang nå, selv om det er litt synd å bruke tiden til å vente, tid kommer jo ikke tilbake...

Det som gjør det litt kjedelig nå, er vel at alt står klart, og man blir litt rastløs av å ikke gjøre noenting, samtidig som man orker så lite.. I hvert fall sånn jeg har det..

Blir lange dager da, selv om jeg stort sett ser venninner hver dag, på et eller annet tidspunkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 24 feb. er dritt lei, tungt og sliti med bekkenløæsning siden 10 uke, så klarer ikke gå eller noe, så ligger på sofan meste parten av dagen, dritt kjedelig når man ikke kan gjøre noe. uff... så jeg går bare og venter, men er nok veldig rastløs da alt er klart for den lille gutten vår... uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har termin 24. Jeg har ikke hatt tid til ä bli lei og til ä vente enda... Holder pä med spräkkurs, og alt utstyr er ikke pä plass enda. Barnevogna skal vi hente i dag. Mä sy noe mer sengesett, holder pä ä strikke, oppdaterer meg pä BIM, gär turer, svömmer...

 

Häper ikke at hun kommer för etter at mannen min er ferdig med den siste eksamen den 20.. Men da er det bare ä komme :) Häper dere som kjeder dere, finner pä noe morsomt som fär tiden til ä gä. Er ikke like mye aktivitet for meg hver dag heller, men da har jeg et mäl om minst ä gjöre en fornuftig ting, og da blir det til at jeg gjör noe mer i samme slengen..

 

Hold ut! Snart er det vär tur!!! Ca 2 uker til termindato, og det er jo ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og termin 24, men merker at det går helt fint om han vil komme nå snart....

 

Kjeder meg forsåvidt ikke, for jeg er fortsatt i god form. Har fått gjort masse fornuftig hjemme siden jeg ble sykmeldt ei uke før permisjon. Trener stort sett hver dag, har vasket vinduer, sydd sengetøy til beisen, vært husmor og laget middag til gubben hver dag, og møtt masse venninner...

Så må vel egentlig si at jeg bare koser meg og nyter dagene. Tar modningsakupunktur, og satser på at det skal gjøre at jeg iallefall slipper å gå over...

 

Har fortsatt igjen å pakke sykehusbag og kjøpe inn litt småtteri, så må vel få utfingeren og få gjort dette snart...

 

Mest av alt gleder jeg meg til lillegutten vår ligger i senga ved siden av meg i stedet for inni magen, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 23. februar! Blir gutt, vårt første barn. Enig med Åse, han kan godt bare komme nå snart. Gjør meg ingenting.

 

Skulle ønske jeg hadde ork/energi til å gjøre husarbeid og sånn... Syns alt begynner å bli så tungt nå, plages litt med bekkenet og dovner bort i fingrene i tillegg til storemagen. Kjipt. Men det er vel verd det in the end:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin den 22:-)

 

synes tida nesten går for fort jeg! fortsatt i veldig god form, så fyller dagene med alt mulig jeg tror det blir lite av etterpå:-)

 

Tenker endel på fødselen, men merker at jeg er mye roligere nå enn tidligere i svangerskapep. Begynner vel å bli klar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg har termin den 25. så d e ikke mange dagan ijen no!

Ja eg har byint å tenke vældi mye på fødseln, kjenne eg grue mæi en del.. Men plutseli melde den sin ankomst, så kansje man ikke når å tenke så mye på d! håpe eg :)

Eg styre me alt muli om dagan, ikke nåkka avslapning i værtfall!

Har hadd shikkeli arbeidsløst den hær siste tia. Har vaska ett eller ainna kvær dag! Har måtta hadd nåkka å jøre hele tia :P

Så dagan går i grunn fort for min del, sell om eg vente en del innimella!

Alt e værtfall klart for at lillingen kan komme :)

Blir spennanes ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...