Gullemor Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vet at de har et lite utvalg på Barnas Hus, i hvert fall. ) Men, der får du jo ikke tak i hele utvalget, som på robeez.com...
Gullemor Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Eh... På nett vet jeg ikke... Annet enn robeez' egen side, da!
Mor di! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Ok, takk =) Fant akkurat hjemmesiden deres-de skoene er jo bare sååå gode, sitter perfekt på!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 fru lyng har veldig godt utvalg av robeez tøflene.
Gullemor Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg fant, jeg fant: http://www.pinnsvindesign.no/Robeez.htm Ja, de tøflene er kjempefine. Vi har et par til Ingvild, som hun har brukt hver dag i flere mnd nå... Har planer om å stjele ideen til ei venninne av meg: Henge opp det første paret hennes i et sånt "mini-monter" fra Ikea ("boks" med glass og ramme). Det er jo et sååå koselig minne om de første skrittene!
Mor di! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Åååå-for en god idè!! Skal forresten til London i morgen, så får se om de har de der også-kanskje til en litt billigere penge *håpehåpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå