Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan forklare meg hvordan få bot på 6500 kr.dekket? Dette var for mye til at jeg greier og betale...trenger sårt noen forslag!! At politiet skulle akkurat stå der når jeg kom susende fornøyd og glad..arg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.....

Rive den i stykker og putte den inn i harddisken?

Skrevet

Tror ikke du for den "dekket" noe sted... hehe...

Men dersom du ikke klarer å betale hele beløpet med engang, kan du sikkert få til en avdragsordning, tror jeg... Dele den opp i to eller tre eller no..

Skrevet

Ahhh, din Lyserosa Julegris.

Skrevet

lurt på husmorferie til sommeren i fengselet

Skrevet

Kast regningen i søpla, så kontakter du Magne og Hallgeir i Luksusfellen og ber om hjelp etterpå?

Skrevet

En måned på Costa del Hoff? Tenk så deilig! Ingen mann, ingen unger, ingen jobb av betydning.

Skrevet

jepp...gå meg noen turer i luftegården..se på tv..prate med de andre..snekkre ppaller...jo-kanskje det rett og slett er tingen

Skrevet

Soner gjerne for deg om du vasker ned kjøkkenet mitt til gjengjeld, samt tar forefallende mannebein og generelt vedlikehold.

Skrevet

du venter på purringen, så ringer du statens innkrevningssentral og får den delt opp i rater på 500 kr mnd... Det greier de fleste...

Skrevet

tove tøffler ja-prøvd før men det var ikke lett.nå kan jeg jo prøve i 15 dager.....jøsses

Skrevet

da må jeg jo betale i ett helt år for uflaksen min...jeg som bare kjørte fort dene ene gangen....fulgte bare bilstrømmen desverre

Skrevet

ja-de gjør visst det....så kommer en ny dag og slik går nu dagan

Skrevet

DU, får du 14 dager i fengsel er det MED lønn!!!!

Det vil du faktisk tjene på.

Skrevet

lurt på om jeg kan ta en bi-inntekt.....hva med og henge på kaien......jobben er vel bra betalt og fort over går jeg ut i fra

Skrevet

kan jo slå to fluer i en smekk og skaffe meg en mann der inne

Skrevet

tenkte mer på lumske ting...er jo lovlig ennå....må gjøre det nå slik at jeg ikke får bot for det også....da er jeg ille ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...