Lykken_er_tre Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Blir litt trist av meg selv... har alltid veid rundt 50 kg er en 170cm høy, har aldri hatt ett gram for mye på kroppen.. men nå de siste ukene så føler jeg meg sulten, eller ikke sulten heller har bare lyst på noe hele tiden.... Og selvfølgelig legger jeg på meg.... Vet jeg skal det, men er litt redd for at jeg ikke får bort de 12 kg som hittil har stablet seg på.... får vell bare prøve å spise sundt og satse på at aerobic fungerer etter fødselen..
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 skjønner hva du mener.. jeg har også slik "trang" for å spise noe.. går og snoker i skapet hele tiden Men jeg passer på å spise mye frukt så det ikke blir så mye usunt.. selvom det blir noe av det og selvsagt.. Jeg har ikke lagt på meg noe særlig enda, men vet det kommer! Noe som er godt er å lage fruktsalat, og ha yoghurt som dip! er veldig godt, og ikke så veldig fetende Du går helt sikkert av deg kiloene etter fødsel, man går gjerne ned i vekt når man ammer, og triller turer med den lille Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå