Sessa ruger igjen... Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ...var jo ikke så dårlig som jeg hadde ventet. Etter My boobs så var ikke forhåpningene så store liksom! hehe Måtte se den på netttv nå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Syntes faktisk den var litt fengende;)
olla Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ble veldig positivt overrasket, for forventningene var i bånn, liker absolutt ikke den der puppe-sangen, nei!!! Kunne godt gått videre syns nå jeg!
Zummi Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hadde hun vært litt mindre opptatt av å ha kjempefancy dansetrinn og heller konsentrert seg litt mer om å mime i samtakt med playback så kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå