Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hei.. hvordan er det med dere som har fysiske yrker som feks bhg.. å har fått vondt i ryggen.. klarer dere å jobbe?? er stygt redd jeg kommer til å bli myyye verre dersom jeg skal fortsette å jobbe.. selv om jeg bare jobber 2 dager i uken.. er heeelt ferdig i ryggen etter en dag på jobb.. kommer til å kjeeede meg ihjæl dersom jeg bare skal være hjemme i 100prosent stilling, men ser egentlig ikke helt noen annen løsning akkurat nå.. er jo ikke verd det i ettertid.... må nok kanskje bare ofre meg for helsa... er forrestn i uke 27...
tea26 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg sliter også..har så vondt i ryggen.Jobber med psyk.utv.hemmede og gruer meg hver gang jeg skal jobbe.Ligger i 2 dager etter å ha vært på jobb.Sliter også med å støvsuge,vaske,kle på meg osv.Så skjønner ikke hvordan det skal gå på jobben hvor jeg må stelle brukerne,vaske leiligheter osv.Er nå i uke 19 og aner ikke hvor lenge jeg kan være i jobb.Kjedelig å bare være hjemme og men da kan jeg hvertfall legge meg ned og ikke gjøre noe særlig fysisk arbeid. Lykke til for oss:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jaaaaa, holder på å bli gal! klarer nesten ikke noe. Har skjeiv rygg og det blir visst værre nå som magen blir større. Blei fult sm fra min natt stilling på ett aldershjem etter jul. Men gikk tilbake i 50 % i februar. Men det er egentlig nytteløst. Skal prøve meg de to vaktene jeg har denne helgen også. men jeg aner ikke åssen det skal gå. Vil så gjerne lage minst mulig problemer for jobben. men det er såååå vondt! Jeg er i uke 25 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå