Gå til innhold

Har du blitt sjekket opp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skrive om sjekking, og lurer på om det er noen som har vært "utsatt" for sjekketriks som faktisk har fungert selv om de kanskje ikke var så gode i utgangspunktet.

Kom gjerne med de verste replikkene du har vært utsatt for også =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang vi var på et utested i Kr-sund,var det en fyr som viska "I Love You" i øret mitt flere ganger.

Han sto bak meg,så jeg kunne ikke se hvem det var.Regna med at det var en kompis som kødda.Fyren ga seg imidlertid ikke...Da jeg snudde meg,var det en fyr jeg aldri hadde sett før.

Og det må være ett av de dårligste sjekketriksene jeg har vært utsatt for.Jeg beit ikke på det,nei..:-)

Skrevet

Hehe, litt tidlig med I LOVE YOU ved første møte.

Noen flere ?

Skrevet

"Går de bena helt opp?"

Skal sies at jeg er 175 cm høy og hadde 10 cm høye heler...

Men det hjalp fint lite:o)

Skrevet

En gang ble jeg bare gitt en klem av en fremmed gutt på byen fordi jeg var så søt syns han. Det var jo litt ok. Men ikke spesielt på noen måte.

Skrevet

Ja..Hver gang jeg er ute :// alt fra: har jeg ikke sett deg før til kan jeg bli med deg hjem..haha

Skrevet

Hehe, blir ikke alle hunkjønn sjekket opp fra tid til annen?

Men ingen sjekketriks har fungert på meg, jeg ser rett igjennom dem (ups, tror jeg da!)... hehe

Skrevet

Hmm har mange gode...

De humoristiske er jo ofte de beste...;)

Litt sans for den... " Har du plaster? Jeg slo meg så jævli da jeg falt for deg i sted..." Vet ikke hvorfor men den er litt søt:)

Også en jeg husker godt...

Kom gående i mot meg, passe i form, med en pils i handa..

Stirrer... utbryter " Satan du va fin!!!" (Nordnorge ja).. glemmer å se seg for og tryner så det synger...hehehehe

Skrevet

hmmm. sambo klina med vennina mi første gang jeg møtte han.... det var da etter at han hadde kasta seg over meg...

skjønner ikke hvorfor jeg gadd å møte han igjen

Skrevet

hehe ja det slår ikke feil..

hvergang er det en eller annen full fyr som kommer bort og skal snakke med meg..

havlparten av tiden skjønner jeg ikke en dritt av hva de sier,eller så spør de om de skal spandere en drink på meg,eller om jeg vil danse..

ingen av delene funker egentlig,med mindre han er noen lunde edru,og kan snakke skikkelig for seg..

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

"Heter du Gilette?"

"Nei, hvorfor tror du det?"

"cause your the best aa man can geeet"

Skrevet

Det har ikke så mye å si hvordan jeg blir sjekket opp, men hvem som gjør det (som regel). De få sjekkereplikkene som har fungert på meg var ikke spesielt gode, men de kom fra en kjekk og interessant gutt.

Skrevet

En fyr kom bort til meg ute på byen og sa:"Du er vel opptatt du som er så søt?" Hehe jeg syntes nesten synd på ham så stakkarslig som han var!

Skrevet

Enig med deg KOzy K og Nikolai at det ikke har så mye å si hva sjekkereplikken er.

Noen ganger kan jo selv de dårligste linjene fungere bare typen er kjekk og har et skikkelig glimt i øyet ;-)

Men gud bedre det er mange dårlige replikker som fremføres av like dårlige sjekkere hehe.

Skrevet

I går fikk jeg mine møbler fra BOHUS levert hjem på døren. Etter at gutta hadde dratt, så sendte han ene meg en sms: Du er jo grisefin jo:o)

Jeg ble litt støtt av ordet "grisefin" så tenkte jeg skulle lære han å bruke ett annet ord hehe...

Skrevet

Vel, det er ikke mange ukene siden dette skjedde...

Jeg stod i baren for å kjøpe meg ei øl da jeg plutselig møtte på en fyr jeg vet hvem er. Har så å si aldri snakka med han, kun på kunderservice nivå...hehe. Han jobber der jeg kjøpte bilen min for en stund siden.

Han kom nå bort og sier:

"Jeg liker deg, jeg vet du liker meg, kyss meg!"

Hehehe, stili. Det endte med at vi lo resten av kvelden, utrolig morsom type igrunnen, men litt for cowboy for min del -tror jeg ;)

Skrevet

Hehe, Ler godt.

Mange gode her ja =)

Mamma til 2 gutter-<-@

Den vekket i allefall oppmerksomheten din da =)

Lykke til med opplæringen ;)

Skrevet

Satt på toget hjem fra eksen en gang da det kom en fyr bort og satte seg ved siden av meg og sa " Takk for sist!"

Det kværnet veeeldig i hode mitt... kunne ikke huske å ha møtt han. Etter en stund så fortalte han at han måtte bare finne på noe å si, for han syntes jeg var så pen. Og om vi skulle gå på kino.

Ble ikke noe kino på han nei. Jeg var jo drit forelska i eksen :) Men hadde jeg vært singel..tror jeg heller ikke jeg hadde gått på kino med han..

Skrevet

Dytter opp denne i tilfelle det er noen her i dag som har noen gode =)

Skrevet

"Vil du bli med hjem og se på bordet der hvor tv'en skulle stått?"

Funka faktisk, vi var sammen i noen uker, hehe.

Skrevet

Ute på byn i Reykjavik fekk eg overlevert ei rose og karen kviskra eitkvart i øyra mi...som eg ikkje oppfatta sidan eg ikkje var særleg stø i islandsk...ette å ha kviskre mystiske ord gjekk han berre...eg blei sitande att med rose å sjåandes ganske forvirra ut...og blei jo nyskjerrig, både på kven han var og kva pokker han kviskra!

Når han kom tilbake etter ei stund fekk eg jo snakka med han og det vart rett så triveleg! (må nevnast at det var ein kjekk kar som var koseleg å prate med....det er jo det som er mest vesentleg! )

Skrevet

Hehehe, har blitt sjekket opp mange ganger, men er ikke alle jeg vil dele:)

Men, husker en kar som kom bort til meg på stranda en gang. Jeg var akkurat på vei opp fra vannet når han kom slentrenes bort til meg og sa: Jeg tror vi har pult en gang!

Trenger jeg å si at jeg ble lang i maska!! Hehe, han fikk så ørene flagret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...