Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Dette føler jeg... Et blikk, en berøring, det var nok, og alt som før var følt... ble minimert, tatt vekk, lagt lokk, og mitt hjerte tinet opp. Du ga deg hen, totalt til oss, så trygg, og aldri redd. Og alle andre bleknet fort, andre ting var aldri skjedd... Du lå der bare, helt i ro, hjertet slo mot hjertet mitt. Som eksploderte, meget langsomt, og ble sakte ditt... Du er vårt barn, vårt kjøtt og blod, dette føler jeg... At uansett hva livet gir, så har det gitt oss DEG ! Tør ikke signere med nick, men vil gjerne vite hva dere synes... Ærlig selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei, skal prøve å være objektiv:) Var fint, men det mangler en avslutning. er ufullstendig slik det fremstår nå. Du må komme med noe mere på slutten. Er anonym også hehe.
m vestfold Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes det var nydelig. Trenger ikke forandre på noen slutt for meg.
Bilba og gutta :) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes det var nydelig jeg... du er flink.
2+1=gøy* Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg likte godt vers 2 og 3. Likte ikke "kjøtt og blod" følte at det ble liksom så ... hm vet ikke.. men likte ikke de ordene inni der. Jeg syns også at du kan få mer ut av slutten.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 2+1 har et poeng. Kjøtt og blod er noe oppbrukte fraser. Samme med hjertet som slo mot hjerte, det er mange andre ord som kan symbolisere dette på en bedre måte. Ellers syns jeg det er fint, har jobbet mye med litteratur og analyse tidligere, så du får unnskylde om jeg er kritisk! hilsen første anonym:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 fint...bra at du sluttet da du gjorde, hvis ikke kunne det ha blitt litt FOR sentimentalt, synes jeg...
sebastian + en til Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg fikk tårer i øynene.Syntes det var veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå