Mia_I Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Gir henne de små bitene, men hun bare griser med dem. Mamma må mate, mens snuppa får grise med sine biter, så blir hun både mett og fornøyd :-) Men - noen triks for å få henne til å faktisk putte bitene sine i munnen? Hun er 8 mnd, og har spist brød en måneds tid.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Her skjønte han det bare helt plutselig, så ikke gi opp :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg pleier å legge noen terninger med brød på bordet foran tulla mi, men hun også bare leker med de.Har begynt og føre hånden med brød opp til munnen hennes (før hun har laget mos av biten:) og da hender det hun vil spise. Men gir jeg hun skorpe eller en liten skalk spiser hun selv uten problemer (får brød med pålegg av meg ved siden av da:) Eller som hun andre sier her kommer det sikkert av seg selv etterhvert:)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 De skjønner det etterhvert, Elias var og sånn, nå gir jeg han en kvart skive med skope i slengen og han sitter og biter av små biter, spiser skorpa og alt,men når han begynner å bli mett, så går det over til lek...
englebarn x 2 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Her funket det å gi større biter som hun kunne sitte og sutte og gnage på selv. De små ble for vanskelige virket det som.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Samme her det, snuppa bare griser med bitene. Men, igår kjøpte jeg babykjeksa til Hipp og var litt spent på om hun ville greie å spise de selv. Men der var det stor suksess. Hun kosa seg skikkelig med kjeksa:D hehe, var så morsomt å se. Men over til det du snakka om, etter at hun har spist litt av disse kjeksene, så skulle hun spise brødskive til lunch idag, og når jeg ga henne en litt større brødbit så satt hun der og smatta på den. Samma som med kjeksa;) Om brødbiten blir for liten så blir det liksom for vanskelig å holde styr på den, men litt bedre med en større;) Men, hun får holde seg til grisinga litt til, så tar jeg meg av matinga. Slik at hun får litt mat inn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå