♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 adressa til den nettbutikken hvor man får kjøpt sånne vegg dekorasjoner til barne rommet...?? er sånne klistremerker eller no sånnt tror jeg... også tror jeg den er dansk.... takk for svar:o)
Hyacinth Bucket Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vet ikke om noen dansk side, men jeg mener at du får kjøpt på www.mortil3.no
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 takk for svar...mye fint der, men på den danske siden var det mye billigere... hehe...) noen andre som har adressa...???
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 der seh....) takk takk...) men twintipp, veit du om det er no porto når man bestiller derifra....???
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hmm. ja, det tror jeg det er. Jeg betalte på forskudd derifra, men betalte allikevel litt over 200,- tror jeg det var i porto da jeg hentet pakken...
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 okey...er det no toll avgift derifra da...??
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Ja, tror det. Tror det er toll på varer fra utlandet som overstiger kr. 200,- Men, vet det er en norsk side som selger noe ala det samme som denne danske siden, de hadde bare ikke det jeg var ute etter. Liiit usikker, men mortil3.no? kanskje har hatt.. Og barnerommet.no har wallies:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå